Tuesday 13 October 2009

UmAiRaH DeMaM

pagi nie baru aku perasan bila aku bagi minum susu pada umairah
yang badan umairah panas sedikit
macam dedar jea panas anak aku nie
nak mandikan terus tak jadi
cuma aku lap-lap ajer badan umairah
terus letak cool fever di dahi anak kesayangan aku nie
risau plak aku nak pergi kerja :(


sebelum hantar umairah ke rumah babysitter
sempat la aku snap gambo si kecik nie
time aku counting 1..2..3..untuk ambik gambo
cepat-cepat umairah tutup muka
hehehehehe cute la anak ibu nie
konon-konon taknak bagi ibu amik gambo dia la nie



bila aku counting 1..2..3.. untuk snap gambo dari arah depan
terus masam muka umairah
hehehehehe marah la tu ibu ambil gambo dia tu
tengok la tu muncung jea mulut tu ke depan
sebijik macam aku bila marah
sayang yang cakap la



amik puting masukkan dalam mulut si kecik nie
pastu bagi makan biskut
terus jadi ok
tu pun mata tak boleh lepas dari nak tengok tv
pantang dengar lagu "ceria..ceria..ceria hidupku"
time dengar lagu nie memang tak pedulikkan benda lain la


cuma aku beritahu pada efa
kalau umairah meragam dan masih lagi panas sehingga ke tenggahari
cepat-cepat call aku
mungkin aku akan ambil 1/2 day
risau kan bila anak tidak sihat nie
korang doakan umairah cepat sembuh yea..
thanks korang




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

16 comments:

  1. cute gmbar dia yg first tue...demam lg ke...demam nk pndai lah tue...

    ReplyDelete
  2. zura - demam nak bercakap pulak la nie

    ReplyDelete
  3. ala ciannya umairah demam.. cepat sembuh ye sayang.. tp demam2 pun tetap cute.. :)

    ReplyDelete
  4. Masam nye muka umairah.. Heheheh

    ReplyDelete
  5. alos sianye diaaa.
    cept sembuh ye syg.
    :)

    ReplyDelete
  6. alah siannyyaa.. muka sedih jer

    ReplyDelete
  7. alololo...monyok jek upa die dlm pic ke-2 tuh. monyok but yet soooo comel even tgh x sihat :)

    zie doakan umairah cpt sembuh...aminnnn

    ^_^

    ReplyDelete
  8. umairah plak demam..sian nya..emm masa br nak dedar elok bg ubatdemam trus..masa aQeel br nk demam trus bg ubat..esoknya ok dh..sian tgk muka umairah..nmpk lesu jek..get well soon ye sayang..

    ReplyDelete
  9. ezan - thanks ezan

    ain - masam sbb kena paksa amik gambo

    ass - thanks ass

    maksu - sedih sbb nak kena tgglkan tu

    ReplyDelete
  10. zie - thanks zie..tu la monyok sbb kena amik gambo

    suziey - tu la kan baru jea aqeel baik demam skang nie turn umairah plak demam..

    ReplyDelete
  11. fatin pn kene demam + selsema na.. selamat lh mlm td dh ok.. lega..

    ReplyDelete
  12. ala sianye..nampak sgt muka org demam monyok je..cpt baik ye sayang

    ReplyDelete
  13. siannya umairah ..semoga cepat sembuh ..

    ReplyDelete
  14. Cepat sembuh ye sayang. Kesian sgt tgk muka dia yg chumel tu...

    ReplyDelete
  15. alolololo comeyy nyerrrr dia....semoga cepat baik yer sayanggg

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi