Wednesday 28 October 2009

TeRjAh SALES Di StAdiUm MaLaWaTi Shah Alam

dr minggu lepas lagi aku nak terjah sales kat stadium melawati s.alam nie
hari nie sepatutnya aku CUTI
tapi terpaksa postpone ke minggu lepas
sebab ader barang nak loading hari nie
terpaksa la cancell cuti aku hari nie
jadi pas barang dah loading kan
aper lagi terus ajak ira pergi shah alam
merayappppppppppp time :p


kami sampai sini dalam kol 12 la
jadi orang tak la ramai sangat time nie
jadi senang la skit nak shopping kan



pintu masuk ke dalam stadium
seeeee tak ramai sangat orang kan
masuk dalam ajer
terus aku terjah ke bahagian Guardian
aku nak beli barang make up pun
cuma beli bedak compact..mascara..lipstik..
tu jea pun
nak beli benda lain macam tak tau plak nak beli aper
sebab still ader lagi kan



aku ngan ira
alahai bila la jerawat kat bawah mulut aku tu nak surut
grrrrrrrrrr geram jea tengok


tak beli aper sangat la kat sini
aku rasa sales nie sama jea keadaan yg aku pergi last time
baju kanak-kanak takder yg menarik
ingat nak beli sandal pun
takder yg menarik hati aku

cuma aku beli baju sehelai untuk di pakai pada hari ahad nie
baju umairah ajer tak beli lagi
kena cari ngan sayang nie
sebab sayang dah bergaji hehehehehehe
boleh la aku jadi pisau cukur kihkihkihkih


bila keluar dr stadium
hujan turun punya la lebat
nak tunggu kat situ sampai hujan reda
memang aku taknak la
nnti keluar lama2 mau kena sound ngan mr.than kan
baik redah ajer
lg pun air jea bukannya .............korang pikir lah ayat aper yg sesuai tu erk :p


aku la jenis rabun time hujan-hujan nie
bawak pun slow ajer
kalau berlumba ngan kura-kura
confirm aku kalah punya la


dah hujan-hujan nie
perut pun dah lapar
ak minta di isi la tu
mengada-ngada la ini perut :p
terus jea aku bawak keta menuju ke drive thru............



Burger King la maner lagi kan nak di tuju
paling dekat pun ngan stadium nie



sambil tunggu order aku siap di bungkus
sempat lagi tu aku snap gambo
restaurant burger king nie
teringat plak aku jumpa ngan ain kat sini
tetiba rindu plak kat ain
bila lg erk kita nak jumpa ain
boleh la ajak zura sekali
kan kan kan kan kan kan


lapar punya pasal sampai 2 set aku order
ira dah kenyang
dia minta belikan air jea
tapi amik ko ..aku order air yg dalam set sekali
tapi sampai opis tetap aku yg kena maka
memang jaga badan la minah sorang nie
tahu la nak bertunang
taknak nampak chubby-chubby
tapi dik oooooiiii mu tu dah kurus sangat la
nnti pakai baju kebaya sekeping jea badan ko tu
betul tak korang :D


aper motif letak gambo burger nie
hehehehehhe sajer jea bg korang terliur :p
jahat tul la aku nie kan
dah gie buat keja hehehehehhee




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. klau lah aku leh bebas cm ko...mmg dh merata aku g kot...

    ReplyDelete
  2. sempat lagi redah tu.. hik..hik

    ReplyDelete
  3. adeii..ujan2 tgk mknaan lapo la plak:p

    ReplyDelete
  4. ehhe.. nanti kita jumpa bila kami balik sana ye.. Oi.. burger tu buat diriku lapar!!

    ReplyDelete
  5. zura - mmg merata la ko akan pergi kan klu dpt peluang :p

    kak rina - hehehehhehe

    suziey - sajer tepek burger tu bg semua org lapar hehehehhee

    ain - insyaAllah

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi