Tuesday 13 October 2009

On TiMe

hehehehehe hari nie aku datang awal tau
janji aku pada diri aku semalam
sudah tertunai
harap sehingga bila-bila aku akan datang
ke tempat keja on time la


cuma bila keadaan tidak mengizinkan
tak dapat la aku elakkan
berkobar-kobar bangun awal tu pagi tadi
entah maner datang semangat nak datang kerja tu
kalau tidak..hari-hari malas ajer nak datang ke opis
bosan la

ker aku kena cari kerja lain
untuk hilangkan rasa kebosanan nie :D




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. eloklah ade semangat nk keje...aku nie...every day je xde mood...tambah bile teringat keje yg nk kena buat...

    ReplyDelete
  2. tu la kesedaran timbul bila tgk pekerja indon tu bersusah payah nak datang ke tempat kerja..kerja punya la berat. tetap datang kerja

    yg aku nie kerja goyang kaki tapi mls gak nak dtg kerja..mcm maner tu

    ReplyDelete
  3. berkobar-kobar... ek eh.. nyanyi lagu vince pulak!

    ReplyDelete
  4. ain - takper ena sambung nyanyi plak eheh

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi