Saturday 10 October 2009

BiLa SuAmi PuJi...BaHaGiAnYa RaSa

hari nie aku keja
terjaga pun bila aku terdengar name aku di panggil
dari luar rumah
aikkkk betul ker tu orang paggil name aku
musykil jap
duduk dulu pastu baru la aku cam suara yang panggil name aku
SHUMIE yang terjerit-jerit di luar rumah aku rupannya

kelam kabut bangun..tapi tengok keadaan diri aku yang agak seksi
terus pergi almari baju capai baju kelawar
terus ajer la sarung ke badan
pelik plak aku rasa..kenapa minah nie datang pagi-pagi buta
jam menunjukkan pukol 8.30pagi hehehehehehe pagi buta ker
ambil tuala cover rambut aku yang sudah jadi macam rambut puntianak

buka pintu memanf sah shumie yang datang
minah nie pelik tengok keadaan diri aku yang tak bersiap lagi pergi kerja
aku..biasa la kol 9am nanti baru lah bergerak nak pergi kerja
shumie cakap jam tangan dia tertinggal
tu yang datang nak amik nie
laaaaa tu ajer ker
shumie cakap dia tak boleh hidup tanpa jam dia
perghhhh entah apa-apa la si shumie nie

cari punya cari
jam dia ader dalam bilik solat
terus aku pass kat shumie
emmm sempat lagi tu nak kiss umairah
umairah memang selalu bangun awal
cuma si kecik nie tidak akan kejutkan ibu dan babah dia bangun
kalau tengok ibu dan babah dia masih lagi tido
memang baik la anak ibu nie
mmuahhhhh


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

time nak pergi kerja
macam biasa la
aku akan kiss sayang
kiss pipi kanan
kiss pipi kiri
kiss dahi
kiss......................
peluk sayang sambil baca selawat
pastu baru la cium tangan sayang

baru aku nak lepaskan tangan
sayang tarik aku balik
pastu rapatkan muka aku kat muka dia
ehhhhh tak puas kena cium ker suami aku nie hehehehehe cakap dalam hati ajer lah
pastu sayang buat muka cam pelik skit

"EHHHHHH MUKA SAYANG MAKIN PUTIH LAH..PARUT KAT DAGU NIE PUN DAH BERKURANGAN" sayang yg cakap

hah aper lagi terus la aku senyum lebar tak ingat
hehehehehehe berjaya gak aku nak putih gebukan kulit muka aku nie
pastu aku cakap la RAHSIA
skang nie dah terbukti kulit muka aku memang boleh pakai set Tia Amelia
baru ajer aku pakai 4 hari
sudah nampak hasilnya
memang la aku nie dah berkulit putih
tapi kulit putih aku nie nampak kusam tau
tak berseri la senang cerita
pas dah pakai semua set Tia Amelia
baru la nampak perubahan pada kulit muka aku
sudah tidak berbelak kulit muka aku
sudah nampak cerah sedikit
dan baru la terserlah rupanya di sekitar bahagian hidung aku ader tompokan jeragat
sebelum nie kulit aku kusam kan..selepas sudah cerah
baru lah sudah kelihatan aper yang ader di wajah aku ini

wah memang aku promote la pada korang
try la Tia Amelia
memang berkesan untuk kulit wajah lebih berseri dan memutih
kalau tidak percaya
nanti aku buat perbandingan wajah aku dahulu dan kini
tunggggguuuuuuuuuuuuuuuuu untuk nantikan hasilnya


nak pergi kerja pun hati berbunga-bunga ajer


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

14 comments:

  1. hamboi.. berseri2 laaa bini encik amar pas ni.. hehehe

    ReplyDelete
  2. tunjuk lah skit muka baru na.. heheh:D

    ReplyDelete
  3. nampaknya sangat berkesan Tia Amelia tu...
    marilah kongsi RAHSIA tu...teringin nak try juga

    ReplyDelete
  4. hihihi shweetnyeee..
    a'ah..kongsi2le psl Tia Amelia tu.leh try gak..

    ReplyDelete
  5. wah.. ye ker.. pakej yg mana ni... nak cuba ni

    ReplyDelete
  6. amboih kiss di sana sini.ekeek:p
    tia amelia yg kuar iklan kt tv tu kan..hehe..ni kena klaim komisen ni tlg pomote..hehe

    ReplyDelete
  7. wahhhhhhhhhhhhhhhhh..nak jugak kene cium macam tu... hwuahahhaha.. mcm ni kene pakai produk mcm ena gak le ni. ehhehee...bru blh dpt cium byk2 ye..

    ReplyDelete
  8. Salam..

    Sorry curik baca blog u erk...?

    Salam kenal...

    U dh guna Tia Amelia bape lama..? Teringin gak ler nak try... Sbb kulit haku pun dh kusam neh....
    hehehe...

    ReplyDelete
  9. ain - tu la pasal..nak try sampai 3 minggu lagi..pastu baru la nak war2kan heheheheh

    lis - betul kan

    chugie - nnti la bila aku dh bersedia
    chewahhhh

    oli - jom oli kita try sesama

    ReplyDelete
  10. alwaniamalini - try ajer set colour purple tu..nnti ena buat entry khas utk tia amelia tu erk

    diarihatiku - set colour purple..jom try

    13may - swetttt yg maner tu

    suziey - tu la kan..kena claim la mcm nie hehehehehe

    ReplyDelete
  11. ciksaya - kena kawen dulu baru leh kiss sana sini heheheheheh

    acu aza damia - salam kenalan..takper baca ajer la eheh..ena baru jea try dlm seminggu tapi dh nampak hasilnya..try aza jgn tak try

    ReplyDelete
  12. hehehe...tgk gak keserasian jgak..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi