Saturday 24 October 2009

ToLoNg JaWaBkAN TaPi BuKaN Tag

tadi baca blog zura
dia tgh ader prob kot
sebab tu la keluar soalan yg macam-macam
tapi ok gak layan ajer la :D

sebab aku ader pengalaman yg sebegini time anak dara dulu..jd boleh la tolong jawab maner yg aku pernah alami tu..


1 - Klau krg berkawan ngan somebody lah erk...melalui online atau dia adalah mysterious person....krg rajinlah call or msg...memule tue dia layan pastue makin hari makin xlayan...so pe krg pk...???

kalau hubungan tu dah rapat time memula pastu senyap jea..rasa macam gelisah sgt..ialah perkenalan melalui call nie, tu ajer la kita nak tahu aper yg terjd kat member kita tu kan..kalau tak call memang rasa gelisah ajer..duduk pun tak senang la :D


2 - Kalau dia mintak krg bg MMS...krg layan x..???

time tu takder lg MMS nie..cuma minta poskan gambo ajer..tapi tak bagi pun..ayat aku time tu
"nak berkenalan kena tgk org dulu ker? klu saya tak cantik jd dah taknak kawan la?"
pas tu terus mamat tu dah tak minta gambo2 dah :D


3 - Klau dia ajak jumpe, krg akan segera setuju atau bg masa kat dia..???

time tu baru kenal dlm 2 bulan pastu mamat tu ajak jumpa..aku tak ready lg la..pas 6 bulan baru la jumpa..kami jumpa kat CM..jumpa pun sorang2 jea..time tu maner la bahaya mcm skang nie..culik la..rogol la..mcm2 hal tu yang berani jumpa sorang2 jea tu..jumpa pun tempat ramai orang :D


4 - Krg akan mudah jatuh hati x pd kenalan cara cenggini...sedangkan xpnah tgk muke nie...???

susah la nak jatuh cinta cara macam nie..dengar suara ajer tak memudahkan aku terus jatuh hati tau..bila dah jumpa pastu tgk sikap dia macam maner baru la boleh decide boleh bercinta ker tidak..dengar suara ajer maner boleh jalan beb :D


5 - Citekan sikit pengalaman krg (kalau ade) tentang perkenalan cara cenggini...???

dah citer pun sambil jawab soalan ko..gud luck zura..pikir banyak kali sebelum nak terima lamaran hati seseorg dari cara perkenalan mcm nie..klu ko nak jumpa mamat tu jgn lupa ajak aku sekali..boleh la aku amik gambo korang berdua hehehehehehehhe :p



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. zura.. zura.. ada masalah rupanya.. semoga semua akan settle.. =)

    ReplyDelete
  2. ko nie na...aku suruh jwb soalan aku je...siap nk temankan aku lg tue...hampeh nye member....

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi