Friday 9 October 2009

LuNcH Di Mc'D LaGi

mggu nie ajer dah 2x aku mkn kat mc'd
1st time hari isnin yg lepas..mkn ngan zura
hari nie aku mkn lg bersama shumie ngan bdk ofis dia
memandangkan aku sampai dulu
terus la order makanan dulu ngan chop tempat dulu
senangkan bila dh ader tempat
ialah mc'd kota d'sara nie
selalu jea penuh time lunch



hari nie aku mkn set besar gak hehehehehe gila kentang
amik set double cheseburger



jd dpt la glass mc'd tu kan
dpt colour hijau
maknanya aku dh ader 3 glass mc'd nie
pastu amik sundae straw
tapi aku tak mkn pun
aku pas kat shumie



aku ngan shumie
kata BFF jd tudung pun sama jea colour
kiranya kami nie ader aura la
hehehehhe poyo jea



member ofis shumie
sebelah kiri ~ ikin
sebelah kanan ~ ops lupa ingatan jap..lupa plak name
kena tanya shumierain blk nie name akak nie
ops sorang kak :D


byk la yg kami borak
yg ekin nie aku kenal sbb belajar tempat yg sama dulu
kiranya ekin nie junior kami la dulu
dah kawen pastu dah ader ank sorang pun
tapi badan maintain mcm zaman ank dara lg tu
petuanya BFF kat ank dia
puas melantak
kenyang perut semua

kena la anto blk depa2 nie
wpun ofis sekangkang kera
tetap nak kena anto gak
kena minta tambang nie kat minah 3 org nie
peaceeee!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



dadu nie aku terima dr ira
thanks ira
ira suh aku bg kat umairah main
emmmm jgn harap la
baik aku gantung dalam keta aku tu hehehehehehe




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. wah!!best makan mcd..
    nak ikut hehe..

    ReplyDelete
  2. nak gakkk glass mc'd tu.
    xdpt kumpul 1 pon lg.x nyempat2 nak gi Mc'D.untung ena keje dekat ngn mendalah tu sume.norly nye opis nun di ceruk port, mana nk dtg menatang tu.hukhukhuk

    ReplyDelete
  3. lg 4 je ko nk completekan cawan tue naa...

    ReplyDelete
  4. manusia - jom kita mkn sama2 heheheheh

    mamazahrah - terlalu dekat tu yg memanjang lunch ke sana ajer tu

    zura - betul tu

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi