Saturday 24 October 2009

KeNa PeRgi SIRIM LaGi

nie kali ke dua aku kena pergi SIRIM Shah Alam
Garry dah resign jd terpaksa la aku amik alih tugas dia
semakin beban aku punya kerja
benda yg aku kena amik alih kerja dia nie plak
aku taktau sgt
mmg blaur sesangat la
alahai benci betul la
skang nie aku kena apply ISO entah aper2 la
untuk toys keluaran company aku nie
memang blur gilaaaaaaaaaaa la
tension beb
tapi yg pasti aku dpt belajar benda baru la kan
kena study dr awal la nampaknya


dah ader kat shah alam
pas settle semua benda kat SIRIM tak settle gak kena buat report dulu ngan SGS T**I**N**
pastu baru la blh submit ngan SIRIM
byk kerja kan
agaknya kalau aku blh cakap bahasa T@@I@@N@@ confirm aku kena handle
ngan org sana gak


perut dah lapar
kami singgah ke SACC Mall
taktau nak makan aper sebenarnya
ira plak nak mkn mee
jadi jari la restaurant yang jual mee
ader byk gak pilihan
tapi tertarik kat restaurant nie
terus duduk ajer la
amik tempat



peace dr aku dan ira


kami mkn kat sini
malas nak upload gambo tu semula
jadi korang pusing ajer la kepala tu erk hehehehehehe



air minuman aku
ice lemon tea


nasi goreng tomyam ~ tak sedap


dumpling chicken soup ~ tak sedap
rasa soup dia tepung jea
tawar



spring noodle tom yam spicy
ckp ajer spicy
tapi tak pedas langsung
jd tawar hati aku nak mkn


secara keseluruhan makanan yg kami order TAK SEDAP langsung
menu lain aku taktau la plak kan
pas nie tak masuk la lg aku kat restaurant nie

kol 4 lebih baru sampai ofis
duduk sekejap pastu balik
jd seharian semalam aku kat luar
penat gila la
kaki pun penat sbb kena drive
bila la si ira nie nak amik lesen
senang skit boleh la tukar2 time drive kan


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. pengakuan berani mati ko buat na psl restoren tue...kang ade tokey dia bca blog ko kang.....

    ReplyDelete
  2. ena...mmg tak sedap pon ..hahahahaha ...sekali je kak makan...ade keje kosong tak?hahahha

    ReplyDelete
  3. apesal nasi goreng tomyam nye nampak macam tak menyelerakan saja.. =)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi