Saturday 31 October 2009

LuNcH Di GeRai TePi JaLaN

lunch semalam
aku lunch ngan shumie
asyik cancell jea time nak lunch
nasib baik la semalam tak cancell
klu cancell gak
mau aku merajuk heheheheheh
yoyo arrrr jea nak merajukkan :p

ok semalam kami mkn
kat NASI AYAM WARISAN
kat tepi jln nak msk ke uptown kota damansara
kalau saper2 duk kat area kota damansara
mesti tahu maner gerai nasi ayam nie
famous wooooo
yg pasti sedap


nasi ayam ngan sup nya
abis aku sirup sup ayam tu



ayam goreng bersama kuah sos
sos dia perghhhh sedap gila
dah abis mkn aku ingat nak tapau
shumie ingat aku nak tapau utk opismate
tapi bila aku ckp aku nak mkn
terus shumie beliakkan bijik mata dia
siap ckp tak payah la
jaga skit badan ko tu
heheheheheheh
trus cancell
malu plak :p



sementara ader masa lg
kami msk jap guardian
shumie ader gak nak beli make up
tapi aku hasut dia baik pergi stadium melawati S.Alam
sebab kat situ pun ader sales guardian
lg berbaloi-baloi shopping kat sana :D
terhasut gak minah tu nak pergi sana
mungkin kot hari nie dia nak pergi sana
esok plak last day sales tu

jd saper-saper yg tak pergi lagi tu
aper lg pergi la terjah



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. erm...mmg sedap..leh launch sama nti na...kat situ

    ReplyDelete
  2. boleh jea..tggu boa aku pergi thai semual erk..mggu depan dia dh pergi sana kot

    ReplyDelete
  3. pasai apa xpenah terserempak kat giant ke ..hahahha

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi