Friday 2 October 2009

AsYiK Laaaa CaNcEL

penat tau..penat kenaper
sbb penat melaram dtg ke opis
sejak dr hari rabu yg lepas sampai la ke hari nie

bengang pun ader gak
mcm hari rabu & hari khamis yg lepas
tak kesah la lg aku rasa sbb diorg call
ckp cancell aku still kat opis lg
tapi hari nie
aku dah kat luar pagar comp tu
tggu masa kol 3pm aku msk utk attend meeting tu

tggh aku tggu Gary dan Mr.Than dtg
ngan tengah ngantuk tu
asyik la terguap ajer
Mr.Than call bgtau yg meeting tu cancell
makkk aiiiii lg 1/2 jam baru bgtau meeting cancelll
betul la menguji kesabaran aku
dah aku lapar tahap gaban nie
tension gila aku dibuatnya

nie yg nak aku lepaskan tension nie
aper lg terus menuju ke OU la
amik ko entah aper2 la aku shopping
dh la gaji tak msk lg
main beli jea aku nie
dh takder duit merayu kat sayang nak duit
hishhhhh bini saper la nie



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. mmg bengang cancell last minute bile dh lawa2 kan..rase d permainkan je...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi