Sunday 4 October 2009

MeLaWaT BaBy iMaH SaMbiL BeRaYa

petang semalam
aku..zura..idah..suzy
datang ke rumah imah
ialah member seko aku nie kan baru selamat melahirkan ank dia yg ke 2
ank pertama perempuan
ke dua lelaki
bestkan dh dpt sepasang


name :.............(aper erk name ank imah ena nie, aku lupa la plak)
berat : 2.9kg (klu tak silap la)
korang bgtau erk nnti aku update semula
mmg seyes bby imah nie cute
rambut lebat hitam pekat
hidung mancung ikut imah



masa nak pergi ke rumah imah nie
zura yg baik hati telah ambil aku kat umah
ialah nak bwk keta mcm maner kan
umairah skang nie mmg dah taknak duk lg dlm bby carseat
rugi jea beli bby carseat tu ader saper2 nak beli eheh


umairah plak klu naik keta duk diam takper la
nie asyik la tgn tu bergerak ke sana sini
pusing sana..usik sini
pening kepala aku
zura diam ajer pastu sengih tgk telatah bdk kecik nie
klu ko geram ra...aku minta maaf erk ngan telatah ank aku duk dlm keta ko tu erk
sekali nie agaknya ko tumpang aku 2 beranak eheh

umairah nie pandai tau
sblm dia sentuh / usik aper2
dia sengih pastu tunjuk muka paling comel dulu kat zura
zura senyum..pastu aper lg tangan umairah pun
ligat la usik/sentuh aper yg ader depan mata
abis la penguat radio dipusing2kan si kecik nie
sorrry zura
sayang tak dpt nak join sbb kena keja huhuhuhu
klu tak mmg pergi sekali la kan



kami sampai umah imah
idah dan suzy mmg dah sampai dulu
skang nie msg2 dh bwk ank msg2
layan ank sendiri ajer la kan
cuma zura jea bdk diri jea
ader member sound next time bwk ajer ank buah
tuk meriahkan group perjumpaan hehehehhehe ader jea
suara2 yg sakat zura kan..
shumie plak tak join sbb m.cik dia ader buat kenduri kawen
klu ader confirm bertambah meriah reunion kecik2lan nie kan



jumpa fatin (anak suzy) kali nie aku rasa cepat jea fatin besar
rupa2nya dh 5 bln ank suzy nie skang nie
rasa cepat ajer masa berlalu kan
kelakar ank suzy nie
sbb bila fatin geram dia blh buat sound grrrrrrr cute tau
kena minta suzy rakam suara fatin geram tu hehehehehe


umairah plak asyik la nak mkn ajer keja dia
byk gak si kecik nie mkn mee goreng
aku jea tak sempat nak mkn sbb asyik suap jea si umairah mkn
aku nak mkn tggl aku sorang ajer
segan plak


idah plak tak blh nak duk lama borak2
sbb ader tetamu nak dtg ke rumah dia
tapi takper sbb hari nie
idah buat open house & berday party tuk twins
blh la sambung borak2 esok kan
mungkin aku dtg awal skit kot
sbb belah petang nak pergi sijangkang sbb
ader open house plak sayang nak pergi kat sana



telatah umairah bila dh kenyang
asyik la nak punggah handbeg aku tu
nak kena babap nie



zura mcm memikirkan sesuatu ajer
hahhhh aper ko pikir tu ra...
imah dukung baby ........... bad plak dukung iman



nak blk umah pun
sudah tentu la zura kena anto blk gak kan
takkan la nak jln kaki plak kan
mcm biasa la bila blk pun
umairah tetap mengodek2 keta zura nie


bila dh sampai rumah aku
bila aku suh umairah amin ngan auntie zura
blh plak umairah nak ke zura
hahhhh amik ko ra
tapi sebenarnya ader udang sebalik meee
umairah nak pegang stereng keta sebenarnya
bila aku nak amik umairah
si kecik nie main elak2 plak
hishhhhh pening zura bwk kita agaknya
jgn tobat tau ra bawak kami next time eheh


wpun sekejap jumpa
tapi tetap enjoy :D




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. hehehehee... nakal betol umairah ye. budak2 memang suka je godek2 barang bagus macam tu biar dia aktif. tapi baby baru lahir tu amat le comel. best ye berkumpul dengan kawan2 semua dah ada anak kecil.

    ReplyDelete
  2. aku enjoy jelah ngan telatah budak2 nie...umairah nie mmg sbijik perangai ngan ank buah aku...suke godeh2...pastue sengih dulu br buat...mana nk marah...nti naik kete cik zura lg tau umairah...:)

    ReplyDelete
  3. aku rase semua budak suka mengodek...esok haziq dah besar, aku rase mau tunggang langgang kereta aku ngan bad, di kerjakan 2 org nie...

    ReplyDelete
  4. leeya - tu la dah nakal sgt dhsakang nie..klu bby newborn suka cium bau dia..sggh la nyaman bila dpt cium

    zura - blh naik lg la nie keta ko ingatkan dh serik bg kami tumpang ehehehehehe

    imah - tu la dah ader 2 org dah ader kawan la tu..mmg menunggu hari ajer la bby ko membesar

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi