Tuesday 6 October 2009

NaK KeNa PoS NiE

malam td mmg tak benda nak di buat
sayang keja malam mggu nie
tggl kami 2 beranak jea di rumah
B.O.S.A.N. bila sayang takder kat umah nie



jd aku layan si kecik nie ajer la
nak msk cam mls ajer ialah klu sayang keja mlm
blk rumah mmg terus kebabommm la
dah tak pandang nasi pun
ingat bantal ajer


skang nie umairah nak mkn sendiri ajer
dah taknak org lain suapkan
tapi bila bg mkn sendiri koeang tgk la
bukan byk msk kat mulut pun
lebih byk kat atas lantai
pastu mkn bukannya sekejap
satu fries msk dlm mulut tu pun
skit2 dikunyahnya
pastu sepah2kan kat atas lantai
geram tgk


memandangkan dah takder keja sgt
tgk rancangan tv pun cam tak best ajer mlm td
aper lg terus la keluarkan semua baju dr dlm beg
mak aiiii punya la dah lama terperuk dlm beg
ialah dah start keja 2 mggu baru la niee
nak mengemas baju2 yg dlm beg
time bwk blk raya dulu
hehehhehehe
sebelum nie takder masa nak mengemas pun


dah alang2 nak lipat baju
semua baju dah kering pun aku lipat sekali
aikkk dah terlebih rajin plak
tu yg membukit baju aku kena lipat
tapi tu la
klu lipat time umairah ader
blh buat aku sakit jiwa ajer
kita dah lipat..si kecik nie pergi kirai semula
angin aku di buatnya


tgk la aku sibuk lipat baju
umairah plak sibuk ajer nak duk dlm beg baju
nie kena zip pastu pos kat wan dia nie hehehehhe
ngam ngam ngam elok ajer umairah duk dlm beg baju tu




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

13 comments:

  1. haha..ena sama la kita baju ada 2 bakul xsempat nk lipat bz g open hse je umah dh mcm hapa heheh

    ReplyDelete
  2. samalah...aku pun xde bende nk buat...mlm td cite pun xbest...tido awal tue...pastue kul 12 lebih terjaga sbb mak aku membebel kat adik aku...hehehhe...dah terjaga...mak aku tue bkn kire klau nk mbebel...tgh mlm ke...pagi2 ke...itulah org ppuan kan...

    ReplyDelete
  3. hahhaa..sabo je la..bole plak dok dlm beg tu..amboih peram lama baju balik raya xkemas2..ekek:p

    ReplyDelete
  4. amboi mak aihhh....tu dia bergunung baju nak kena lipat. pengsan!!!!! hehehhehehee... rajin betol kalo saya dengan saya2 sekali tido dlm timbunan kain tu.

    ReplyDelete
  5. pos kat bangi la budak kecik tu :)

    ReplyDelete
  6. nana - tu la kan..tak sempat nak mengemas umah sgt2..tu yg mlm td baru la nak mengemas skit2

    zura - hahahahhaha sama la ngan mak aku..kuat membebel..bil dh bebel tu ssh plak nak non stop..

    suziey - tu la takde masa nak mengemas..asyik g beraya jea..umah dh mcm kapal pecah

    ciksaya - sama la tu leeya..umairah dh start kacau mmg terus guling atas baju tu

    kwan - bg add k.wan..senang ena nak pos kat k.wan nnti hehehehehe

    ReplyDelete
  7. anak maksu sekarang rajin tlg simpankan baju, bila kita dah lipat dia pun angkatler baju, lepas tu ppoommm! dia campakkan aje kat dalam bilik, dia kata " dah letak dah"

    hehehe, sabar jer lah

    ReplyDelete
  8. umairah dah besau ..jap jew..

    ReplyDelete
  9. maksu - hehehehheheehe tu lg la angin tu bila dh siap lipat jd mcm tu..mmg kena tggi tahap kesabaran melayan karenah ank2 nie

    k.atty - tu la dh nak 1 thn pun

    ReplyDelete
  10. hahahahahahaha... comel aje umairah dok kat dalam beg tu... :D

    ReplyDelete
  11. ala. malunyeee sama la ngan saya. baju bawak balik raye masih ada dlm beg. tunggu masa nak kemas je.. hihi

    ReplyDelete
  12. mak aiiii membukit ye baju.. ahahhaha

    ReplyDelete
  13. kak ej - tu yg ena nak pos laju jea tu..

    perfect love - sama la kita erk hihihii

    ain - tu la pasal..2 mggu tak mengemas

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi