Thursday 15 October 2009

RuTiN SeHaRiAN Di OfiS ~ MeRaYaP ehehhh

kol 11 lebih baru lah aku keluar dari opis
biasa la malas tak malas kena gak la pergi shah alam
sebab nak bayar bil kat TNB


bangunan TNB sebelah balai polis shah alam
tak ingat seksyen baper
aku tau pergi ajer
jadi jgn tanya name jln kat aku
confirm aku tak ingat



kat sini senang skit ialah drive thru kan
beratur duk dalam kereta ajer la
nie sebab malas nak beratur kat counter la
tak kesah la panjang Q kat drive thru nie
sbb blh dgr lagu sambil2 tuggu tu kan eheh


hehehehehehe minah TNB tu terkejut
sbb tetiba jea aku amik gambo dia
sebenarnya aku pun terkejut
sebab time aku nak amik tu minah counter tu still lagi mengadap skrin pc dia
bila aku snap ajer terus plak minah tu pandang ke arah aku
hah amik ko dua-dua terkejut hehehehehe


skang nie pas seminggu aku pakai Tia Amelia
nie la wajah aku skang nie
aku tak pakai aper2 pun kat muka akukan
faudation ker..bedak ker..
tapi wajah aku maintain putih dan kemerahan semulajadi gitu
hehehehehehe puji diri sendiri
try la korang :D
yang cantik diri sendiri jugakkan


pastu kami terus terjah pergi ke Dataran Sunway
sebab aku nak pergi ke Ballon Buzz
untuk beli decoration berday party umairah nnti
merata la jugak aku beli decoration berday party umairah nie
hampir siap aku punya persiapan untuk berday bby aku nie


pastu tgk jam sudah pukol 1 lebih
perut pun lapar sangat-sangat
terus singgah restauran sebelah kedai Balloon Buzz nie
baru aku tau kat Dataran Sunway nie pun ader restaurant Viccuda
bagus la service kat sini
tak lama kita oider makanan dah sampai
memang puji la aku services dia



bila makan plak
semua yg kami order makanan dia menepati citarasa kami berdua
sedap..

kami order
..tomyam
..kerabu sotong
..ayam masak paprik
..telor goreng
..sambal belacan

semuanya licin msk dalam perut


macam biasa la
mesti la nak tempek muka sendirikan
sebelah kiri tu mesti korang tahukan
budak ira..



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. comei comei muka ko.. berkesan tia amelia tu..!! nak beli? ngan aku ada .. ha ha..

    ReplyDelete
  2. salam ena,
    nak tanya la, balloon buzz kt sunway tu area mana eyh??
    nak cari gak tuk bday party zahra...

    ReplyDelete
  3. ko sama lah cm aku...nama jln jgn tanye lah confirm xingat...

    kat sana pun ade restoran vichuda gak...erm..rase cm nk try je...

    ReplyDelete
  4. Amiable brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi