Tuesday 13 October 2009

LuNcH Di IKEA

tengahari aku terpaksa kena pergi Damansara
nak uruskan TT
nak settlekan lama gak la
sebab aku buat kat branch
kalau buat kat HQ sekejap ajer
malas la aku nak pergi ke klang
jauh sangat la

pas dah pergi Damansara
terus la aku pergi ke Ikea
ingat nak makan swedish meatballs
tengok kat katalog ikea macam sedap ajer
tak pernah try pun walaupun selalu gak terjah ke ikea nie
ira plak taknak makan aper2 sebab dah kenyang katanya
tapikan sebab aku nie dah lapar sangat
order la 2 menu
amik ko lapar sangat..bila order ikut hawa nafsu
suka la cara ikea bila kita nak order menu
kena tolak stoller pastu letak makanan kat atas stoller
syorkkk jea jadi tak payah la risau nak pegang semua makanan yang kita order tu
terukkan aku nie..baru tahu sistem yg ikea gunakan nie


hah maner pergi mc'd kat sebelah ikea nie erk
raksasa dah tembak ker
kosong ajer sebelah ikea nie
terkejut gak bila tengok mc'd sudah tiada



aku..ader nampak kelainan ker :D


ira yang dah tak malu aku nak amik gambo dia
layan ajer ngan kepala aku nie hehehehehe
kekadang dia yang ingatkan aku
"kak ena tak amik gambo ker"
hehehehhehe



tart yang aku rasa memang hampeh
manis gilaaaaaaaaaaaaaaa
secubit jea tercuit masuk dalam mulut
pastu asyik la minum air
termanis la sangatttttttttt



tak ingat la name manu nie
ikan salmon
tapi yurkkkk tak sedap
rasa hanyir ikan salmon tu



sedap gila swedish meatball nie
rasa macam rugi ajer amik 5 bijik meatball jea
rasa berry dia pun sedap
next time boleh la order lagi
memang nyummyyyyyyy



sudah makan
aku ajak masuk jap dalam ikea


wah dalam nak bayar di counter pun sempat lagi berposing
hehehehhee
nasib baik la orang tak ramai sangat
jadi tak la rasa malu sangat




tak beli aper pun
beli kerusi untuk umairah
ader 2 colour
blue & pink
confirm la aku akan pilih pinkkan

3 lebih baru la sampai ke opis
tunggu masa untuk balik ajer



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. ena br 1st time try ek meatball tu..mmg sedap..kt ikea tu mmg org p mkn situ nk mkn meatball je...dh lama tk mkn cz aritu p meatball dh abis tu yg pelik cz tgk tkde Q pjg rupanye meatball tkde..mmg situ pjg je Q...lg satu if ena p lg cuba try daim kek..sedap..tp manis skit la...

    ReplyDelete
  2. hahaaha ye ye je mask opis on time tp lunch hr pnya la lama..ekek:p

    emm salmon tu mentah ke..rsnya ppnh rasa dulu..ok kot:p

    meatball tu menarik la..tmbh french fries tu..sedapnyaaaa

    ReplyDelete
  3. teringin nya nak makan meatball tu.. setiap kali pi ikea je mesti dah kenyang...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi