Tuesday 13 October 2009

BeRaYa RuMaH WaNiE TeMaN BLoGGeR

cerita hari sabtu yang lepas
aku terima undangan open house sebanyak 4 jemputan
tapi yang sempat aku datang seorang ajer
tu pun memang aku sudah janji ngan wanie nak datang ke rumah dia
maaf rumah yang lain aku tidak dapat datang
kesuntukkan masa


memandangkan sayang sampai rumah pukol 8 lebih
perjalanan ke rumah wanie 1/2 jam
jadi kami sampai ke rumah wanie dalam pukol 9 malam
kesian wanie ialah kami orang yang last sampai
mesti wanie dan suami sudah kepenatan
berulang kali jugak la aku minta maaf atas kelewatan kedatangan kami nie


aku suka la dengar suara wanie
cute tau hehehehehe suami aku pun cakap benda yg sama
kecik molek ajer wanie nie
wanie ader lah teman blogger yang selalu aku singgah blog dia
tak sangka dapat berjumpa kan



hah tu la wanie
tengok la tu umairah
bila dah dapat duit raya..memang tak boleh aku nam ambil
bila dah leka baru la aku boleh ambil
tau ajer dalam sampul tu duit


banyak jugak menu yang wanie sediakan
kami faham bila wanie cakap banyak yang habis
hehehehehe kami faham ialah datang last terima ajer lah aper yang tinggal kan
dapat makan kek choc
memang sedap gila
satu pinggan tu aku ajer yang habiskan
tak malu betul la aku nie kan :p


umairah memang cepat mesra dengan sesiapa pun
tengok la tu umairah tengah kacau abg
abg pun elok ajer layan si kecik nie


tengok la tu habis abg dilanyaknya dengan si umairah nie
ingatkan dapat la jumpa dengan kak wan
tapi tak berkesempatan sebab kak wan dah balaik dulu
emmm takper la mungkin di lain kali la kot

aper-aper pun thanks wanie sebab sudi jemput
kami sekeluarga datang ke open house wanie
di lain masa boleh la kita berjumpa lagi kan
cantik rumah wanie :D




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. huiyooo..tak habis2 lagi raya ye. hehhehe.. raya la selagi larat.

    ReplyDelete
  2. ciksaya - tu la selagi tak abis bulan syawal nie selagi tu la akan terima jemputan open house

    zura - dah terima jemputan kan kena la datang

    ReplyDelete
  3. Umairah memang mudah mesra. Teringat masa umairah kena umpan dengan nugget.. At last, pergi kat my hubby pulak!! Sabo je laaa... Diriku dikesampingkan...huhu

    ReplyDelete
  4. Ena, sory ye ena datang dgn wani rambut basah baru lepas mandi huhuhu..sorry kalau ada terkurang mana2..susah2 jek datang

    Kesian umairah tgh syok2 main ngn abg tu kene balik pulak hihihi

    ReplyDelete
  5. ain - tu lakan teringat perjumpaan kita sebelum nie

    ReplyDelete
  6. alahai

    kak wan takde, si bujang kan ada

    si along tu bebudak mmg suka dengan dia... hehe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi