Monday 20 February 2012

Lunch Di Mcd

 hari nie keluar lambat skit
lambat skit pun dalam 15 minute jea
sebab Anna introduce new girl
yang akan gantikan Ain (Branch KL)
jadi bagi simple induction pada that girl (tak ingat plak nama girl tu)
habis jea Anna bagi penerangan serba sedikit
kami berdua terus cabut keluar
sebab macam dah lambat ajak makan di mc'd jea
mudah dan cepat

tapi sebelum tu
singgah sekejap workshop tayar
sebab baru perasan tayar kereta di bahagian belakang
kempis sangat
jadi singgah dahulu nak top up angin tayar
tapi bukan sahaja kena top up angin tapi kena tampal tayar
sebab ada paku
kena la charge RM8.00
tak kesah la beb kena charge bawah RM10.00 kan
cuma aku ada gak pernah isi angin tayar di stesyen minyak
tapi aku rasa bukan angin yang masuk tapi lebih banyak plak angin yang keluar
tu yang aku pelitk tu
senang citer hantar jea kat kedai tayar
selamat dan terjamin angin tak keluar-keluar lagi hahahahha

 menu aku hari nie ialah set medium Double Cheseburger
berdouble-double la lemak dalam badan aku hehehehhe
di tambah lagi dengan ice cream sundae strawberry
perghhhh nyaman sekali masuk ke tekak - sejuk jea

jemput makan yea teman-teman semua :p


kalau minah nie makan ice cream
sudah pasti la aku pun akan turut serta
kata member kamceng
mesti la nak sama -sama kan

Alhamdulillah kenyang perut dengan rezeki-Nya hari nie


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi