Friday 17 February 2012

Hasil Karya Teragung Dari Umairah

 bila bercerita tentang anak dara aku yang sorang nie
macam-macam yang nak diperkatakan
minat yang mendalam pada hello kitty
telah diluahkan dengan sepenuhnya 
seperti gambar di bawah

duduk di belakang senyap-senyap
nie la kerja si umairah
habis belakang kepala seat kereta aku di tampalnya sticker
uwaaaa bila aku try tanggalkan
tinggal plak kesan warna putih
jadi baik tak payah tanggalkan
sayang tengok kereta aku
gelak jea memanjang
sayang cakap kereta aku serupa jadi nursery bergerak
dengan berbulu-bulu di dashboard
huhuhuhuhu rasa sedih plak bila sayang cakap macam tu
nampaknya kena simpan duit beli sarung kusyen baru nie



yeahhhhh yeahhhhh kami adalah mask raider yang sesat 
dalam kereta ibu Ena
eheh
dari Pija dan Umairah


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi