Wednesday 22 February 2012

Lunch Di Rimbun

seyes bila lunch hour
perkara yang selalu akan dipeikirkan atau akan di tanya
nak makan di mana..seyes malas gila nak fikir
kalau bawak bekal senang jea
tiba jea lunch hour
ambil bekal makan depan pc jea
kalau syikin bawak boleh la makan sekejap di meja belakang
almaklum la ofis kami nie takder pantry
pantry hanya ada rak meja untuk susun balang-balang gula, milo dll
dan ada RO water sahaja
meja belakang aku plak masih kekosongan lagi
entah bila boss aku nak ambik vacant baru
mungkin tak kot buat masa skang nie

jadi tadi aku terus jea drive pergi ke restaurant Rimbun
dekat jea dengan ofis aku nie
tapi kalau menapak basah jugak la ketiak
jadi baik naik kereta beraircond skit

sebab taknak makan nasi berlauk
aku order makanan bergoreng 
nasi tetap nasi
order nasi goreng seafood
ada sotong..udang..ayam..timun..telor grg..
ok la rasanya
harga RM5.50
minum air suam jea

syikin laks order bee hun tom yam
tawar betul kuahnya
agaknya tukang masak ada darah tinggi kot
tu yang dia takut nak isi garam dalam makanan
harga RM4.50
minum sirap limau 

Alhamulillah dengan rezeki hari ini
lunch korang makan apa laks
mesti best dan sedap-sedap kan

salam


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. tak lunch sebab dah makan berat pagi tadi... sedapnya nasik goreng!

    ReplyDelete
  2. eee..meleleh zie tgk yg syikin order tu. gluppp gluppp

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi