Friday 24 February 2012

Umar Demam

cian anak ibu
dari petang semalam lagi umar macam tak sihat
lepas balik dari merisik malam tadi
umar macam dah meregek-rengek manja dengan aku
tidor pun nak berkepit jea
langsung taknak tidor berenggang
memang manja umar nie
umairah plak manja sangat dengan babahnya

pagi tadi pukul 5am
umar merengek
aku bangun dan rasa dahi dan badannya memang panas
terus bagi makan ubat demam
dan jeram kepala dan badan umar dengan tuala basah
umar emmang tak suka aku letak tuala basah di dahinya
letak cool fever pun taknak
jadi terpaksa la aku lap lap sekejap dahi dan badan umar
dengan tuala lembap

nak amik EL hari nie
macam tak boleh sebab ada kerja yang perlu disiapkan
cakap dengan sayang sebelum pergi kerja
kalau badan umar panas lagi
sayang bawak pergi klinik dahulu sebelum pergi kerja
dan tadi sebelum sayang pergi kerja 
sayang beritahu yang keadaan umar ok
cuma tak boleh nak berenggang sangat dengan dia
jadi dia tetap pergi kerja
petang nie aku akan bawak umar pergi ke klinik
sebab ubat demam umar pun sudah tinggal sedikit
kalau sudah demam pasti akan kena batuk jugak
jadi baik ambil langkah berjaga-jaga

semoga anak ibu cepat sembuh yea
ibu nak buat kerja pun tak senang hati
asyik teringat pada umar sahaja..


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi