Tuesday, 21 February 2012

cer teka cer teka eheh

 skang nie
ada dua budak kecik yang akan berebut remote tv
sebelum nie selalu berebut dengan umairah jea
tapi skang nie umar pun termasuk senarai jugak
adeih pening kepala
bila dapat pegang remote tv jea
cannel kartun jea la jadi pilihan
macam umar yang masih lagi tidak pandai nak pilih cannel tv
tapi once dapat pegang remote
confirm siaran akan berubah-rubah
mengikut apa sahaja jari kecik si bam bam tu picit
geram betul tau

jari-jari umar yang bam bam tengah leka memicit-micit butang cannel
entah apa- apa siaran akan muncul

hah tengok la gaya seorang yang berlagak macho
menekan punat cannel tv
siap angkat kaki sebelah lagi
perghhhh gaya memang tak boleh blah la

kalau kakak dia geram
memang bising la suara budak berdua nie terjerit-jerit
yang selalu kalah pasti lah umairah
cian anak ibu
sebab umar kalau dah cepuk dengan tangannnya
memang la sakit

jadi tajuk cer teka..cer teka
sajer jea hehehehehhe
tak tahu nak letak tajuk apa hahahahha


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. baru nak stand by nak meneka....

    ReplyDelete
  2. hehehehehehe tak tahu nak letak tajuk aper

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi