Friday 24 February 2012

Kudapan Di Waktu Petang

CHOCOLAT ...
siapa jea yang tak suka
suami nak pikat dan pujuk hati isteri pun
choc pasti menjadi pilihan
kalau bunga bukan boleh makan kan eheh

suami aku dah tahu sangat perangai aku yang satu nie
choc apa dan choc apa yang ada di pasaran
pasti dibelikan

tapi choc di atas aku yang beli yea
Nestle wafer tu aku belikan untuk umairah, umar dan pija
anak-anak aku memang suka dengan choc nie
dan aku pun suka gak makan
nak bagi anak makan tak risau sangat comot
sebab choc nie bukan jenis cair di tangan
hanya cair di mulut hehehehhe

kali nie aku try makan choc dove
jangan ingat shampo dove dan lotion dove jea
choc pun ada jenama dove jugak eheh
makan choc nie terasa macam makan choc crispy jea
ialah sebab di dalam choc dove nie ada crispy rice
sedap jea

boleh la beli untuk makan di ofis
sambil-sambil buat kerja
sambil-sambil tu mulut mengunyah jugak

salam :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi