Tuesday 21 February 2012

Suntikan Typhoid

 hari Jumaat yang lepas bawak mak dan Lini
pergi ke Klinik Medijay
nie panel klinik untuk ofis aku
sebelum pergi try jugak contact klinik-klinik yang lain
tapi di klinik mereka takder service untuk suntikan typhoid

try call panel klinik ofis aku
dan ada..bagus la sebab dekat jea belakang ofis aku nie jea


korang pernah dengar suntikan typhoid nie tak
bukan suntikan botox yea teman-teman heheheheh
dan bukan jugak suntikan vitamin c untuk cantikkan kulit tu yea hehehehhe
nie suntikan untuk mencegah penyakit taun dan keracunan makanan
memang wajib kena ambil bagi yang melibatkan perniagaan makanan dan minuman
memang kementerian kesihatan mewajibkan peniaga dan pekerja
mengambil suntikan nie

jadi apa kena mengena aku dan keluarga akukan
ada yea..
aku kan hantar kuih ke Hospital Selayang
jadi emmang wajib la ambil suntikan nie
tapi bila aku tanya pada doc aku tak perlu kena suntik
sebab aku menyusukan baby - fuhh lega eheh
jadi cuma mak dan lini sahaja yang kena ambil suntikan typhoid nie
lepas kena suntikan lini cakap tangan dia rasa kebas-kebas dan lenguh
pelalian nie bertahan untuk 3 tahun
aku boleh ambil suntikan typhoid nie selepas umar berhenti menyusu badan la

di sini suntikan nie di charge RM50.00 sekali cucuk
mahalkan..
tapi nak buat macam mana klinik yang lain takder
nak taknak kena la ambil jugak di sini
tiada pilihan

1st mak yang terima suntikan dahulu
hehehehhe takut jugak mak nak kena suntikan


lini pun sama takut jugak
pija nak nangis jea bila tengok Ibu dia kena suntik

aku..hanya melihat dan snap gambar sahaja la
lalalalalala selamat aku tak kena
peace :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. ini kalau pekerja mcD kena suntik jugak kan?

    ReplyDelete
  2. ha'ah dulu ena dah pernah kena suntik..tapi thn bila..dia bertahan utk 3 thn jea

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi