Sunday 28 June 2009

UkUr BaJu

nie citer hari sabtu yg lepas
tak berkesempatan nak update kat blog nie
rasanyer time sabtu tu
kami kuar mcm terkejar2 jea
sbb nak rush kan
lg plak sayang kena msk keja kol 11pm


kami pergi kedai jahit baju
ialah dh nak dekat sebulan beli kain ela
nnti tertangguh2 jea tukang jahit dh taknak terima
fuhhhh tupun m.cik tu dh taknak terima
tapi sbb aku dh selalu tempah kat m.cik nie
terima gak la m.cik tu...thanks :D


masa ukur turn aku ok jea
cuma syg kena bwk baju melayu sample
utk buat baju melayu yg baru
bila giliran umairah mmg tak ddk diam
bila nak ukur badan dia
sempat la tgk kecik dia tu
nak tarik tali tape tu



kelakar jea bila umairah kena ukur badan gak
kami terbeli xtra kain utk umairah
jd ader lebihan aku minta buat dress ajer la



pastu terkejar2 nak jumpa kak hasni n hubby dia
ingat dpt la jumpa lama skit
rumah kami ngan rumah adk kak hasnie
mmg la dekat sesagt
hope pas nie dpt la jumpa lama skit kan
kak hasnie sweet org nyer tau


time kami jumpa tu pun hujan tgh turun
parking sebelah keta kak hasni
aku tak dpt nak turun dr keta
sbb umairah pun tak sihat sgt kan
takut kena hujan jea nnti
jd kak hasni ngan abg hassan
yg dtg kat kami
dpt la bersalaman n peluk cium
mmg kejap gila la perjumpaan kami
tak sempat borak pun
rasa terkilan skit
huhuhuh takper la nnti kita jumpa lg erk


nie la kak hasni
tapi nie gambo bulan january 2009
1st time jumpa kat KLCC



dalam sekejap kami jumpa tu
sempat lg kak hasnie bagi brg kat kami
segan plak ialah kami tak bagi apa2 pun kat hasni :(




tgk la tu siap dpt
maruku ngan keropok lg
bila hujan2 mmg sedap di makan nie



pastu dpt kipas tangan
bentuk donut n buah strawberry
lupa nak bwk time g gathering



pastu dpt dress utk umairah
alahai mmg comel sgt2 la
pandai kak hasni pilih :D
blk umah jea terus aku basuh baju nie
n sidai
sbb blh pakaikan dress nie
time jumpa kat gathering :D
thanks kak hasnie ngan semua pemberian nie...
(tau akak akan baca blog ena nie )





pastu terkejar plak g rumah shumie
mak dia nak bagi aku rendang
aku mmg suker gila ngan rendang mak shumie
rendang mak shummie lain skit
sbb ader daging ngan paru
mmg sedap la
aku pernah pesan ngan shumie
klu mak dia msk rendang nie
kena bg aku skit
mmg tak malu kan :p



kalau aku pergi rumah shumie
mmg jadi rebutan la umairah
kami layan diri sendiri la
mkn aper ajer yg terhidang
mmg muka tak malu heheheheh


kak mashitah suker tunjukkan aquarium atas tu
kat si kecik nie
tapi that night kami plak yg over
sayang lg la poyo
mcm tak pernah jumpa udang karang jea
aku pun poyo gak sbb tak caya
ikan dlm aqurium tu hidup
ialah mcm kayu jea bentuk dia
nak confirm aku usik skit ngan botol
bila gerak jea ikan tu baru la aku caya
hishhh perangai mcm bdk2 jea kan :D



tanda peach dr kak mashitah
pipi diorg sama jea kan



gedik tul dua org nie kan :P
jgn mare nnti kena jual



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi