Tuesday 13 March 2012

Keluar Dating Bersam Dengan Imah

 semalam seperti yang sedia maklum
aku ambil cuti untuk selesaikan urusan pendaftaran untuk new semester
pukul 9 lebih aku ambil imah di rumahnya
bertolak kami ke shah alam intekma
untuk urusan pembayaran bil dan mengambil modul
imah temankan aku sebab nie 2nd sem yang aku tak tahu sangat selok belok
untuk nak register
last sem budak baru semunya buat semasa di dewan budiman uitm
kali nie pandai-pandai buat sendiri la
nasib baik la imah sudi temankan aku dan ajar apa yang perlu di buat

untuk semester nie aku ambil 3 subjek jugak
tak berani nak ambil banyak takut tak dapat masuk otak jea
selepas pergi pejabat bendahari untuk ambil surat untuk kwsp
pergi ke kwsp laks untuk buat pembayaran bil menggunakan akaun no.2 dari akaun kwsp
selepas urusan di kwsp siap
bawak surat pengesahan bayaran ke pejabat bendahari semula
untuk hantar surat tersebut dan tunjukkan surat register course untuk di chop
selepas tu pergi ke dwelling 6 untuk mengambil modul
selepas ambil modul selesai semua urusan

selesai semuanya dan boleh tarik nafas
ajak imah pergi ke giant shah alam
sudah pukul 12 lebih
isi perut dahulu di Chicken Rice Shop
sambil-sambil tu mengimbau kenangan lalu
dan sudah pasti topik perbincangan anak-anak diperkatakan
terutamanya kenakalan mereka eheh

sebab kami hanya berdua
kami pilih menu set untuk 2 orang makan
add on kerabu manga
perghhh memang fov aku tu
masam-masam, pedas dan manis bergaul bersama dalam kerabu mangga tu

 makin bam bam wajah aku
alahai macam mana nak diet nie
badan pun dah berisi

 imah ko bergambar macam nie
nampak macam ko tengah angkat sumpah jea
teringat time ko-kurikulum masa join club pengangkap
eheh

snap dalam snap
eheh
ko nak upload gambar dalam FB yea

apa-apa pun thanks yea imah
sebab sudi temankan aku ke shah alam semalam
next semester kita ambil subjek sama-sama
dan boleh la pergi class sama-sama
mesti best kan

hari ahad nie bermula la aku pergi ke class semula
mencari ilmu untuk perbaiki diri sendiri


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. orang dh pakai bberry ena..snap2 jelah..hehe..ajaklah aku len kali..hehe..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi