Friday, 22 June 2012

Kegunaan Lain Permanent Maker ialah

kegunaan lain pen maker ialah Menconteng Diri Sendiri
siapa lagi kalau bukan umar
petang semalam punya kes
memang tak perasan apa yang umar buat
aku cuma nampak budak berdua nie
tengah menconteng-conteng dalam buku warna

tengah leka tengok tv
umairah datang pada aku dan cakap
badan adik ada colour
terus aku tengok
sah abis satu badan umar conteng dengan pen maker
alamakkkkkkk
apa nak buat nie
lap dengan kain basah pun tak hilang
sudahhhh

sayang try lap guna kain sapu sedikit dengan minyak masak
baru la hilang skit-skit - lega aku
skang nie dinding rumah pun dah macam taska
habis dicontengnya
nak raya nie dinding rumah kena cat semula

jom layan gambar umar yang berconteng-conteng

di bahagian muka aku tengok dah jadi macam meow meow jea
jadi misai kucing

perut
paha
kaki
habis dicontengnya

lahai umar
ada jea benda yang dibuatnya

tengok gambar nie
tergelak sorang-sorang depan pc
cute laks aku tengok hehehehhehehe



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. Umar...Umar...mcm2 karenah kan.. ;-)

    ReplyDelete
  2. aku senyum jelah..
    ni boleh geng dgn ara la..
    aki seni

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi