Friday 20 July 2012

Kad Bank Kena Telan



pukul 10 lebih pergi ke bank HLBB
sebab abg zul (runner) tak datang hari nie
terpaksa la aku pergi ke bank untuk bank in cek
macam biasa  bank in cek yang jumlah yang cukup lumayan
kalau masuk akaun aku nie memang masyukkkkkkkkk eheh
sah-sah la tak boleh sebab nama orang lain pun
hikhikhik perasan

lepas tu aku cucuk duit plak
keluarkan duit
ala RM50.00 jea pun
hujung-hujung bulan nie selagi ada dalam akaun - lebih kepada saki baki
memang nak keluarkan jea
lepas tu masukkan semula kad bank sebab aku nak print statement
lepas tengok kena charge RM10.00 dan satiap satu helai kena bayar RM2.00
terus aku cancel
terus nak ke kaunter sebab nak update dari buku bank jea - senang

tetiba amoi belakang aku tadi jerit
"adik kad adik tertinggal" amoi
hah biar betik
macam mana aku boleh tinggal kad bank nie
sebaik aku pusing jea nak capai kad aku
terus lesap
atm mechine sudah telan kad bank aku
uwaaaaaaaaaaa

terus ke kaunter customer service
kena amik no. untuk buat kad baru
bila dah ambil no. sampai giliran aku - fuh nasib baik la selang 1 no. jea
di kaunter aku cakap la kad aku kena telan
gadis kaunter tu cakap kena ada buku bank baru boleh buat kad baru
pulakkkkkkkkkkkkkkkkk asal cik kat kaunter customer service
tak cakap kena ada buku bank
bab naya lagi sebab hari nie aku pakai handbeg lain
jadi buku bank memang takder dalam handbeg yang aku pakai skang nie
haru biru betul la
kena balik rumah untuk ambil buku bank

sampai rumah, mak terkejut tengok aku terpacak depan dia
eheh cakap la apa yang terjadi
memang cuai la 
amik cepat-cepat terus pecut pergi ke bank
proses sama jugak macam tadi
sign tu sign nie
terus amoi tu cakap kena charge RM18.00
uwaaaaaaaaaaaaa lagi sekali dalam hati
ialah baru tadi keluarkan duit RM50.00
skang nie kena keluarkan RM18.00 untuk bayar kad baru
sia-sia betul la aku pergi ke bank hari nie
tinggal duit RM32.00 dalam wallet
uwaaaaaaaaaaaaaaaa

tu la tak berhati-hati
cuai sangat
emmmmmmmmm 


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi