Saturday, 27 February 2016

Bekerja Hari Sabtu

Alahai saper yang bekerja hari sabtu
pasti tahu macam mana perasaan tu
emmmmm hanya mengira detik untuk balik jea
tepat jea pukul 1pm dah terpacak depan punch card
bosannya la haiiiiii

hari nie habiskan masa dengan chop semua invoice jea
pastu asyik ulang alik ke toilet
huhuhuhu nak habiskan masa kan
nak buat kerja lain..malasss
tunggu jea lah next week untuk buat kerja

skang nie rasa macam malas jea nak datang ke tempat kerja
macam nak hantar surat resign jea
dah takder hati jiwa dan raga untuk datang ke tempat kerja
jadi rasa macam tu lah nak berhenti kerja
tak tahu nak ceritakan macam mana bekerja di sini

korang rasa macam mana...
kalau rasa dah tak selesa nak berhenti jugak ker?
tapi tulah
kalau resign nak buat apa?
nak mulakan busines sendiri atau nak mencari kerja yang baru?
dalam proses memikir nie.....

alahai skang nie baru 12.28
bilalah nak pukul 1pm
dah bosan tahap gaban nie....

ok la korang
selamat berhujung minggu yea
tetiba terbebel kat sini laks ;(


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi