Friday 31 August 2007

AnniVeRsAry

ari nie genap perkahwinan kami yg setahun..rasa mcm sekejap ajer masa berlalu..tup tup tup dah setahun usia perkahwinan kami..kejap jea kan..

mcm ckp sayang:

"kalau kita rasa sekejap ajer kita berkahwin, itu bermakna pasangan tersebut sentiasa rasa bahagia ngan pasangan dia"

emmm aku mmg rasa bahagia hidup bersama sayang..mmg rasa BAHAGIA sgt..bertuah aku bertemu JODOH ngan sayang..dia betul2 memahami ngan kehendak aku..kalau ngan org lain tak tau lah diorg blh accept ngan perangai aku yg manja ngan gila2 skit nie..

emmm apa present yg nak aku bg kat sayang erk..

tapi sayang ckp :

"tak payah bg present pun takper sbb aku adalah hadiah yg tak ternilai utk dia"

aku mmg terbuai indah bila dengar dia punya kata2..sooooooooooooo romantik eheh

rasanya aku akan buat something special utk sayang..tapi lambat skit kot sbb minggu nie aktiviti aku padat sgt..whatever aku akan celebrate jgk 1st anniversary for our wedding!

malam td aku ngan sayang pergi dulu Putrajaya sebelum balik kg..kami sampai kat hiway nak msk ke Putrajaya punya lah jam teruk..cian sayang sbb aku yg nak pergi sgt ke Putrajaya..kami sampai Putrajaua dlm kol 9 lebih..kat atas jambatan pun dah jam..rasanya kat maner2 pun akan jam jgk..org ramai plak ngan slumber park keta kat tepi2 jln ajer..susah org nak drive..


jln yg jam gila


semua tol di buka - kalau biasa 1 tol ajer di buka


posing atas jambatan Putrajaya


couple yg bahagia


lautan manusia


sayang bz ngan handycame dia

dlm kol 11 lebih aku ajak sayang balik sbb aku pun dah malas nak tunggu lg..ok la..kami pergi Petronas dulu nak isi minyak..pas isi minyak sayang jumpa pot baru utk lepak tgk bunga api..tak ramai sgt org tgk dr tempat nie..ok lah..jd kami decide utk tunggu lg sbb lg 15 minute jer bunga api nak start..

aku kuarkan paper utk ddk atas tanah..sambil ddk tu aku ngan sayang mkn dulu kudapan yg aku beli kat Petronas tadi..tepat ajer


lepak dulu sblm acara bermula

12 tengah mlm..BOM! BOM! BOM!






sayang tgh leka

acara pertandingan bunga api pun start..mlm td dr negara Jepun..cantik betul lah..nasib baik lah kami singgah kat pot nie..mmg nampak clear sgt..kalau atas jambatan mesti org crouded sgt..dan yg pasti mesti tak selesa..

seronok tgk bebudak sbb setiap kali bunga api kuar mesti bebudak nie menjerit

"Whoa...Whoa...Whoa.." mmg cute sgt

dah abis aku ngan sayang terus ajer blah taknak tunggu lama2 sgt sbb takut jam bila n d way balik

sampai kg dlm kol 1 lebih..mmg ngantuk gila lah..
dlm keta aku mmg tido..cian sayang drive sesorg tapi wife kat sebelah tido...ehehe

tapi yg best nyer bila dgr ajer lagu Anuar Zain terus blh bangun plak..hahahaha apa lg sayang terus tarik telinga ialah bila kejutkan taknak bangun tapi bila dgr lagu Anuar Zain ajer terus segar bugar mata tu..

LOVE U HONEY.....MMMMMUAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. hi sygku...
    hepi anniversary...
    dah setahun kiter idup bersama...
    indah sungguh idup bersama sayang..
    babah rase pun nak celebrate gak bersama sayang...
    sempena setahun kiter kawin banyak mende yang nak dibuat sebagai target..
    1stly, memang nak dapatkan baby...
    pastu nak pindah umah..
    nak idup berdikari ber2...
    harap2 Allah murahkan rezki...
    dan selamanya hidup berbahagia disamping sayang...
    luv so much......

    Sorry for everythingssss....

    ReplyDelete
  2. harap begitu lah jgk..ina harap kita dapat tempuh segala dugaan bersama ngan hati yg tenang..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi