Wednesday 8 August 2007

MY CHOICE

pg semalam ayah call aku time aku kat office, ayah cuba pujuk aku supaya jgn pindah tapi aku dah nekad utk duduk berasingan dr family..benarkan lah kami hidup berdikari..ayah bg pindah bila dah ader rumah sendiri tapi bg kami plak bila lah kami akan nak beli rumah sendiri ialah nak bayar deposit utk beli rumah bukannyer sikit, lg plak nama sayang dah black list kalau guna nama aku sorang ajer mmg x lepas lah..mmg kena guna dua nama utk beli rumah..ingat nak guna jalan nie mcm kami sewa dulu rumah sewa nie 1st than kami akan tanya lah owner nie sama ada dia nak jual @ tidak rumah dia nie kan..

mlm tadi maa dan sayang demam..panas betul badan sayang, aku nak peluk pun x selesa sbb mmg panas sgt..maa pun tido awal mlm td, pg nie aku suruh sayang mc ajer tapi dia xnak ckp keja kat opis banyak lg yg x settle..aku cuma pesan klu x sihat lg balik rumah ajerlah pas jumpa customer..sekarang nie mmg musim org kena demam lah..minggu lepas time balik kg sayang pun anak2 abg aman pun semuanya demam, aku plak ari isnin lepas mc gak sbb demam than ari nie pun shumie mc sbb demam..ialah skang nie kan musim hujan ajer n cuaca pun x menentu sgt..

ari nie baru lah gaji masuk, sayang gaji dah masuk dr semalam, ingat nak ajak dia kuar mlm td utk tgk barang kelengkapan rumah tp memandangkan dia pun x sihat kena lah tangguhkan dulu..kena cuba tgk mlm nie lah kalau sayang dah ok ingat nak ajak g IKEA lah mlm nie..


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi