Friday 24 August 2007

GiRlFrIeNd ABi

ptg semlm pas balik keja aku singgah jap kat kedai pets yg dekat ngan tempat keja aku nie..cian plak kat abi sbb dah lama keseorangan..jd aku amik keputusan utk cari teman hidup utk si abi..

bila tgk hamster kat kedai pets nie aku jd kelabu mata plak yg mana satu utk di jadikan girlfriend utk abi..semuanya comel2 belaka..belek punya belek (sampaikan auntie kat kedai tu pun dah menyampah layan karenah aku eheh)mesti pilih yg elok2 mah..

finally dpt jgk girlfriend utk abi..surprisekan utk abi lah nampak gayanyer..

bila aku msk kan ......(tak tau lg nak letak nama aper) dlm cage, aku tgk abi cuma pandang ajer tak buat apa2 pun..dah lebih 15 minute baru lah abi tunjukkan respond kat......mula2 cium ajer ngan bau kat .......pastu teus kat belakang ......aku pun tak tau apa yg dibuatnya..sobri yg menjerit ckp yg abi jilat belakang......nak tergelak aku tgk abi nie..dah gersang sgt abi nie kahkahkah

abi nir lg besar dr ......kalau nak mengawan pun tak taulah mcm maner..cpt betul abi nie membesar..padahal baru jea 2 bln..

mmg aktif betul ....... nie..asyik naik alat senaman tu ajer (benda bulat pastu blh pusing2 pas hamster nie naik)yg abi fadeup jea ilah nak tido pun tak blh sbb bunyi bising..

tapi apa2 pun suka lah abi tu dpt pasangan hidup dia...emm nak bg nama apa kat wife abi nie erk..kena pkirkan nie..taknak lah letak nama ash lg (nie 1st wife abi dah jd arwah pun - tak panjang pun usia perkahwinan diorg nie)

sayang nak letak nama rani..tapi aku taknak lah..asyik nama pelakon hindustan plak..this time aku nak letak nama korea plak..tapi sape erk

please help me


nie lah girlfriend abi - comel kan


tangan yg besar tu adalah sayang hahahahaha


rumah baru abi


abi tgh minum air


comel makin geram sbb dah ader 2 tikus dlm cage


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi