Tuesday 12 May 2009

KaRniVaL DrYpErS





aksi-aksi umairah
time nie kami berdua dah siap
cuma tunggu sayang jea siap plak
ialah maner la blh dua-dua siap serentak kan
saper plak nak jaga si kecik nie kan
jadi sambil tunggu sayang siap
aku layan amik gambo umairah
pinky girl :D




umairah with babah



umairah with ibu



aksi umairah time amik gambo
mmg tak meragam si kecik nie
dpt gambo free sekeping lagi
lebih kurang mcm kat atas nie la



umairah bila dh dapat belon
mmg taknak dilepaskan langsung
aku takut jea belon tu meletop
clown tu buatkan umairah
belon bentuk tikus
mmg cute
tgk la tu umairah tak takut n tak nangis pun bila nampak clown
siap sengih n ketawa lagi bila clown dtg dekat kat dia

sayang tgh pilih gambo utk msk contest
bby comey nie



utk games aku la yg main
hehehehe umairah kan kecik lagi
maner la dia reti nak baling gelang2 tu semua
cuma pilih bentuk jea aku bg umairah pegang
bila aku minta lepaskan bentuk tu
si kecik nie nangis plak sbb dia nak pegang jea bentuk tu
tapi best la sbb setia games yg kita dpt buat
dpt free drypers ikut size bby kita pakai



sebenarnya kami berdua kebulur sgt2
sbb dari pagi kami mmg tak breakfast
pas selesai kat karnival drypers
aku ajak sayang mkn kat atas
kat kluang station
ok la mknan kat sini
harga pun berpatutan

umairah diam ajer ddk dlm babychair
main ngan belon dia
nsb baik la senyap



aksi umairah ddk kat bbychair
bersama ngan belon dia



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. hahah..umairah siap headban berjurai2 .. cute je..

    ReplyDelete
  2. tgh skit dia dah rimag terus cabut sendiri

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi