Wednesday 6 May 2009

LuNcH Di Mc'D

aku ngan shumie lunch kat MC'D tadi..mcm biasa la aku mmg minat gila ngan chicken mc'deluxe..setiap kali dtg mesti order set nie..shumie plak order burger filey..aku mmg tak suker ikan jd mmg aku takkan order burger2 ikan nie..mau kembang tekak aku nnti :p

ingat nak amik gambo time mknan terhidang depan mata, tapi sbb perut dah lapar minta di isi jd terus lupa diri nak amik gambo..dah abis mkn baru la teringat nak amik gambo..harammmmm..lain kali la amik gambo bila mknan ader depan mata hehehe mmg msg2 kebulor la :D


muka aku pas dah kenyang
klu lapar mcm maner la muka aku kan


amik ko shumie dua2 gambo aku letak hehehehe


seperti biasa la mmg aku akan hantar shumie blk ke opis dia
tapi kali nie dia plak nak drive keta
aku ikut kan jea :D


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


tapi kan aku tak terus blk opis hehehehe
aku merayap jap ke giant kota damansara
ingat nak beli present utk hari ibu nie

puas gak la aku pusing2 satu giant nie
tapi yg dapat di beli ader la baju umairah
hampeh tul la
aku rasa nie yg plg mahal baju dress yg aku beli
utk sikecik nie RM49.40
sayang tau confirm kena cubit ngan sayang
dress nie blh la umairah pakai utk....
untuk aper korang tunggu dan lihat la nnti erk :D

korang ader idea tak nak bagi aper
utk HARI IBU nie nnti
ahad nie kan :D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. wah....nasib baik ena zh-ena tak letak gambo makanan MCd...kalo tak ade yang terus berkejar ke Mcd pada jam 5.11pm sebab terlior nengek beger.... huhuhuhu...

    Ape pun... cik Shumi nampak cam lose weight jer... pastu makin comey... hurm... si pengapit asben masa kat gombak tu still available... Cik Shumie berkenan kah???? ;P

    ReplyDelete
  2. hamboi.. selalu makan mcD ye.. ain suka double chess burger.. huhu.. lapar...lapar..

    ReplyDelete
  3. molly - tu kena tanyer terus empunya diri la..try la kenen2 diorg tu hehehehe

    ain - ena semua suker berger kecuali berger ikan..mmg tak nak msk dlm mulut

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi