Wednesday, 27 May 2009

SaRaPaN Di MaNeR

pagi nie aku terus pergi bank kat damansara
malas nak pergi tgh sbb nnti susah nak parking
dah selesai semua urusan
perut mmg la lapar kan
aku dari malam tadi mmg tak mkn lagi
aku ikut jalan shorcut bila blk ke opis
dn ternampak la plak restaurant nie

v
v
v
v
v
v
v
v
reataurant SUBWAY


jadi mmg aku tak pikir panjang terus la
parking nak mkn kat sini jea
tapi kan klu aku pergi bank sorang
mmg aku tak singgah pun
segan la



nasib baik la aku bawak ira
bdk opis baru aku
jadi aku paksa gak dia mkn kat sini



ira amik
tuna salad
mmg banyak sayur



aku plak amik
harm club
aku amik menu nie sbb
isi dlmnyer mmg byk
mmg aku suker
isi dlmnyer kita blh pilih la




taraaaaa nie la aku punyer
bawang mmg aku amik byk la
mmg sedap



jadi sarapan aku pagi nie mmg heavy
aduhai makin gemuk la aku skang nie
nak diet semula la mcm nie



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. hati bahagia tak pe laa gemuk pun.. janji sihat.. heheh

    ReplyDelete
  2. ain - hehehehe begitu la nampak nyer

    ReplyDelete
  3. kat mana tmpat tue na..?

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi