Friday 4 September 2009

GeNtiNg DaY OnE

hari pertama kami kat genting
kami lepak2 dulu dlm blk
kiranya nak lepaskan kepenatan drive
aku tido jea dlm keta
tak byk pun keta yg naik genting


dlm kol 6pm kami turun
nak cari tempat utk makan
kami pergi ke batang kali
mmg sedap gila la makanan kat restaurant nie
lain kali blh la singgah lg
licin semua pinggan hehehheehe msg2 mmg kebulor la



nie lepak depan hotel
sementara nak decide kat maner nak mkn
lama wooo nak pikir nak mkn kat ner
tgk la tu mmg fija n umairah nie ank bapak la
asyik la nak berkepit ngab babahnya


dah mkn ngan solat kat Petronas
baru la kami naik semula ke atas
sebelum tu discuss lg
sama ada nak naik genting ngan keta
@pun naik cable
kami ok jea naik cable
masalahnya sayang ngan adk ipar aku apis
mmg epnggayat orgnya
aper la bdk lelaki nie
finally kami decide naik cable jea
senang sbb tak payah ssh nak cari parking kat atas nnti


1st time naik cable time malam
biasa nyer naik time siang jea
sayang ngan apis dh mula cuak la
msg2 dh takut
tapi tu la nsb baik la hari dh gelap kan
jd tak la nampak sekeliling



bila kami dh msk kat bhg INDOOR
ader la plak perarakan utk kemerdekaan
happening betul la
suka la umairah sbb ader bunyi muzik kan
mula la goyangkan badan ngan kepala



utk mlm tue
kami decide main INDOOR jea
OUTDOOR plak kami decide main esoknya
abis la semua games dlm tu kami main
ialah org tak ramai sgt kan


finally dpt gak aku naik sampan nie
ialah last time aku dtg
tak dpt naik sbb di tutup
umairah la excited sbb dpt tgk air
tgn tu ajer la nak pegang air



naik la plak roda berpusing tu
sblm nie dtg org punya la beratur panjang
time nie plak mmg langsung takder org
kami msk jea line terus dpt naik
wooo mmg syorkkk
tak suka la nak beratur panjang nie


games2 yg lain mls la aku nak upload
sbb sama jea ngan gambo last time aku dtg
bulan Julai punya
time celebrate berday sayang
korang korek la entry aku sebelum2 nie erk "D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi