Friday, 18 September 2009

TeRiMa KaD RaYa SpEciAL

pas blk keja
terus aku tergerak hati nak tgk peti surat
tgk ader surat utk aku
mcm kad raya jea
msk umah letak semua brg
terus aku buka sampul surat tu
yeay dpt kad raya la
dapat dr wanie


sebelum nie wanie ader offer dr blog dia
saper2 nak kad raya special (kad raya homemade tau)
bg add trough email
aper lg ngan cepat2 la aku anto email kat dia
wanie mmg seorg yg kreatif tau
minta la aper kenis kad mesti cantik jea wanie akan buat
tak caya
tgk la



tadaaaa nie la kad raya tu
amacam cantik tak


kad raya nie ader tingkap tau
bila tarik riben tu
secara slow2 kad kecik2 tu akan kebawah
pastu



akan keluar plak ucapan di atas tu
mmg kreatif kan
aper2 pun thanks wanie
sbb hantar kad raya kat ena

raya nnti jemput la dtg umah
wanie pun tggl kat Shah Alam jea kan



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. comelnya...
    pengirim tu buat sendiri ke?

    ReplyDelete
  2. oli - ha'ah dia buat sendiri..comelkan

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi