Wednesday, 2 February 2011

Dinos A live

hari ahad yang lalu
kami sekeluarga pergi ke Pusat Sains Negara
untuk lihat pameran Dinasour
tempat yang sesuai untuk bawak anak-anak kecil
orng dewasa nak tengok pun takper - tiada halangan


masa untuk kunjungan
9am - 5pm
harga tiket

kanak - kanak 4 thn - 17 thn - RM5.00
orang dewasa - RM10.00
family dewasa 2 org + kanak-kanak 2 org - RM25.00



jpm ramai-ramai kunjungan pusat sains negara
masih ada sehingga bulan may
pergi jangan tak pergi


ada dua tingkat untuk pameran dinasor nie
memandangkan kami masuk salah sssssssssssstttttttt
hehehehehehe kami tak bayar pun
kenapa tak bayar
biar lah kami sahaja yang tahu hehehehehe


di bahagian bawah terdapat 2 ekor dinasour yang besar
memang ramai budak-budak yang menangis tengok dinos nie
pija memang takut
umairah plak dinos yang kecik ok lg
bila tengok yang besar memang nak berdukung jea la



tak nampak real sangat kan dinos nie




nasib baik la berjalan-jalan kali nie
umar jadi budak baik
duduk diam jea dalam stroller
sambil hisap jari



wan bergaya sakan


gemuknya aku
korang rasa aku gemuk tak
belum start diet lagi nie
asyik la makan jea di rumah
menyusukan anak memang membuatkan aku kuat makan
emmmm sayang pun cakap aku dah besar skitttt skang nie



family lini



dinos nak makan



umar pun nak bergambar dengan dinos jugak



macam mana besar tak dinos nie



dua orang bapak bersama dengan anak perempuan masing-masing


continue...


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. wah..dah gie dah..umairah tak takut pun..bagus tul..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi