Sunday 30 January 2011

Hujan Oh Hujan

katak Oh Katak
kenapa ko panggil hujan
macam mana aku tak panggil hujan
nanti ular makan aku
hehehehehe betul ker aku nyanyi nie


hari nie korang pergi maner jea
emmmm hari nie sepanjang hari hujan kan
baju di rumah nie sudah 3 bakul tak sidai
tak tahu nak gantung maner lagi baju-baju yang sudah di basuh nie
takut berbau jea tak bersidai nanti


nak buat outdoor aktiviti pun tak boleh hari nie
ingat nak picnic kat air terjun terus tak jadi
pastu teringat plak yang mummy ayu pergi ke pameran Dainasour
terus ajak sayang pergi tengahari tadi


jadi aktiviti kami hari nie
pergi ke pusat sains negara
ok nanti aku story kan apa yang menarik di sana
untuk budak-budak memnag seronok la datang ke sini
adik aku nasir, cakap bosan skit la
tapi aku tengok anak aku seronok jea datang ke sini
hehehehhe tu la nak ikut lagi
layan jea la kan


ok la aku nak tidor jap la
ngantuk + penat dukung umar tadi



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. hujan2 pon dpt jln..kt kat rmh je :)

    ReplyDelete
  2. aku di rumah sepanjang hari...huhuhuhuh

    ReplyDelete
  3. sib baik tak banjir..

    sian kat katak tu...tak pasal2 glamer..hi.hi2

    ReplyDelete
  4. kalau kami sefamily hujan2 suka kuar naik keta....heheheh

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi