Friday, 28 January 2011

Hisap Jari




dapat jugak snap gambar umar tengah hisap jari
susah jugak nak snap
ialah bila nak snap jea mula la si kecik nie bergerak-gerak
gambat yang dapat pasti jadi kabur
jadi memnag kena jadi model la si kecik nie untuk di ambil gambar yang cun


bila nak mandi
buka jea sarung tangan umar
pasti umar dah senyum-senyum
terus jea jari dah masuk ke dalam mulut
masa pakai sarung tangan tak la plak dimasukkan dalam mulut
jarinya



goyang skit gambar nie



tengok
dah start masukkan jari-jari yang halus tu ke dalam mulut



hah pandang pun hp ibu
senyum skit umar



ok la auntie2 semua
umar nak mandi dulu
umar bucuk la
kak umairah pun belum mandi lagi
ok la kami berdua mandi dulu tau


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. Geramnya umar..bambam.

    kalau umar masuk kan jari kaki dalam mulut ..camne..hihihiihihi

    ReplyDelete
  2. wahhh... mata umar dgn jelasnya menunjukkan mata babah dia.. tomey sgt2... kakak adik sama tomey..!

    ReplyDelete
  3. anak buah aku tangan sekali masuk mulut..

    ReplyDelete
  4. mak aihh, semangat betul badan umar.jeles!!!!
    my lil Zharif kuwus melidi jek.huhuhu

    ReplyDelete
  5. adik ngan kakak sama besar je ha

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi