Sunday 16 January 2011

Lama Menyepi


lamanya aku menyepiikan diri
ada yang rindu ker :D
Alhamdulillah baru sahaja habis pantang
banyak sebenarnya aku nak coretkan di blog kesayangan aku nie
tapi masa ketika nie
betul-betul terikat
dengan dua cahaya mata yang menuntut masa dari ibu yang
belum ada pengalaman yang banyak nie
masih lagi dalam proses menyesuaikan diri
untuk memberi perhatian pada umairah dan umar
bila aku sudah menstabilkn semula kitaran hidup nie
pasti aku akan meriahkan semuala blog kesayangan aku ini
daaaa
gambar terbaru umairah dan umar
tungguuuu








Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. la da bersalin ke?? ptut la semakin sunyii..

    sepasang ye? taniah!

    ReplyDelete
  2. hayoo ena.. rindu sangat kat ena.. nak sms ena tapi takut menganggu pulak.

    Semoga ena cepat2 dapat tune hidup biar seimbang ye..hehehe..

    kim salam peluk cium kat umairah dan umar..

    ReplyDelete
  3. laa patutla lama ilang....berpantang rupanya ;)
    nway tgcare ye dear ;)

    ReplyDelete
  4. halloooo..welcome back!!
    tahniah..dah sepasang....seri la kita...
    cepat la...nak tgk hero tu...mcm mana la umairah jadi kakak tu..

    ReplyDelete
  5. tula..lama lost contact.selalu teringatkan ena.rindu sgt kt umairah.big girl dh dia skrg ye.congratz for the new baby umar.semangat nye dia.geram geram geram

    ReplyDelete
  6. ena,
    lama betul tak terjah blog ena...
    dah sepasang ye.. same la kite...
    welcome to the club..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi