Friday, 28 January 2011

New Look - Umar

hari nie genap umar 2 bulan
emmmm apa keletah yang umar boleh buat skang nie yea
dah pandai hisap jari selepas mandi
time aku sibuk siapkan pakai baju
time tu la umar akan hisap jari-jari dia
memang cute
ada masa nanti aku akan snap gambar dia tgh hisap jari tu



petang semalam aku minta mak aku potongkan rambut umar
patutnya taknak potong lagi
tapi disebabkan atas kepala umar ada kerak
korang tahu ker apa kerak atas kepala tu
ala yang ada kepingan-kepingan kering atas kepala tu
aku akan letakkan minyak masak atas kepala umar
selepas kerak tu dah kembang baru la aku akan sikat perlahan-lahan kerak tu
kepingan tu akan tanggal selepas jadi lembut


memandangkan rambut umar lebat sangat
jadi susah aku nak tanggalkan kerak tu dari atas kepala umar
jadi aku decide untuk potong sedikit rambut umar
nak cukur abis aku dan mak tak berani nak buat plak
takut terluka plak kepala umar nanti



rambut lebat umar
muka umar sebelum rambut di potong



tengok la tu terpacak-pacak rambut umar


nak potong nie pun susah
banyak sangat gerak-geraknya



mak nak potong pun susah
terketar-ketar tangan nak potong
akhirnya aku bagi umar menyusu
sambil meyusu tu baru la mak boleh potong rambut umar


jom lihat umar yang dah jadi botak

v
v
v
v
v
v
v
v
v


wajah umar yang baru
hehehehehe sebijik macam muka sayang
ikut muka babah nie
kulit jea putih
kalau kulit umar teh susu confirm lagi menyerlah macam babah dia


nanti nak minta pak lang umar tolong cukur rambut umar
pak lang dia berani skit nak cukur rambut budak-budak nie


macam maner muka umar yang baru nie
comel tak saya :D




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. Salam Ena,

    Tahniah Umairah dah dapat adik rupanya. Rambut Umur lebat n halus comel. Tapi takpe, sebab kerak tu potong kejap je, nanti leh tumbuh balik.

    ps: muka kecik2 sama dgn umairah..

    ReplyDelete
  2. olorrr... chumel umar... jap jer dah 2 bln erk... haah ena... muka sejibik mcm somi ena... anak babah kan???

    seme baby mmg ade kerak tuh kan??? kdg2 smp umo 2 thn pon ader lagik... nak2 lagik klu rambut tebal.... airel anak akak pon skrg pon ader sket2... tu slalu potong rambut dia mcm stail mawi tuh... senang nak buang kerak....

    ReplyDelete
  3. salam linda..:)

    lama tk dengar berita...dh besor dh yer no.2 tu..apepun tahniah, dh sepasang yer.

    comei2...nnt umar leh geng ngan izz 'ukasyah...

    ReplyDelete
  4. ehehhe nampak amcam ada rupa umairah masa kekecik dolu.. heheh pipi dah makin mencanak tu. =)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi