Thursday, 17 February 2011

Mainan Baru

selepas jeguk suzy dan new b0rn
aku singgah sekejap kedai barangan bby
sebelah PMC jea
suka gak beli barang di sini
lagi-lagi beli legging untuk umairah
bila pakai jadi meninggi jea si mak nenek tu


ingat nak beli bby carrier untuk umar
nak dukung lama-lama umar tu aku memang tak larat la
berat si bambam tu
bila masuk umairah buat kedai tu macam umah dia jea
lari dan sentuh semua barang
memang tak duduk diam


bila dah jumpa bby carrier yang aku berkenan
dan nak bayar dah
tetiba umairah menjerit nak khemah
alamak....
maner la ibu bawak duit lebih
bawak pun ngam ngam jea


siap dah baring dalam khemah yang dah siap di pasang
khemah c0nt0h
cantik memang cantik
tapi kena buat pilihan la
nak bby carrier @ khemah
kalau beli bby carrier
alamat memang umairah tid0r di kedai tu la taknak balik
jadi nak taknak beli la khemah
tak jadi nak beli bby carrier..next time la baru beli untuk umar


j0m layan umairah dengan khemah baru dia


jadi m0del khemah
berdiri tegak



buat aksi dalam khemah plak
siap la bawak bantal dan tilam dia
nal landing dalam khemah
siap cakap
"ibu malam nie akak tid0 dalam nie tau"
masa tu tak pandai lagi nak sebut khemah hehehehhe


semalam pergi kerja
umairah kena kurung dalam rumah
jadu umairah main la s0rang-s0rang dalam khemah tu
di angkutnya semua mainan dia masuk dalam khemah
cian anak ibu
takper bulan depan ibu hantar pergi taska yea
dan umar hantar ke bby sitter [msh lagi mencari-cari 0rg utk menjaga umar]


saper nak jaga umar
angkat tangan :p


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

10 comments:

  1. hnmmm zhena.. sejibik mcm eysraf. kami pn baru kelmarin beli utk dia. alihnya dipaksa mak dok dlama tu juga.. haru betul

    ReplyDelete
  2. ari tu gie PD pun jumpa khemah mcm nie..siap request sorang satu lagi anak2 Ayu...nasib dua2 nak dgr kata...janji beli bila pindah umah nanti sbb kalu beli sekarang pun tak de tempat nak letak...

    ReplyDelete
  3. erkk..xpela..adik umar mengalah..si kakak nk kkhemah..mmg xleh tolerate dh..ekekk:D

    dh bsar dh umairah :)

    ReplyDelete
  4. heheeheh.....bagus tol beli khemah...heheheh

    ReplyDelete
  5. comel la.
    brape sbijik khemah tu?
    senang dia main dlm tu jek xsepah kat luar,
    hehehhe

    ReplyDelete
  6. jaga umar? err..er... hehehe... anyway..selamat kerja di tempat baru.

    ReplyDelete
  7. For those of you who are purchasing Faucets,we realize that this is one of the most important purchasing decisions you will make. You have made the best choice in choosing one of our Bathroom Sink Faucets,Kitchen Faucets or Shower Faucets, as they are constructed of the highest grade materials to ensure that your new Faucets lasts forever. You can be confident in your purchase as each item comes with a no hassle 30 day return privilege.

    ReplyDelete
  8. wah berkg dlm khemah ye..aik akk melawat kat chugie ke??

    ReplyDelete
  9. jgn lu[a join contest kat belog eliss yer

    http://www.elissmie.com/2011/02/contest-pencarian-si-cilik-bergaya.html

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi