Saturday 17 September 2011

Tidak Dapat Datang Siang, Kita Terjah Waktu Malam Kenduri Kawen

memandangkan esok aku ada class

jadi sayang ajak datang kenduri kawen sepupu dia waktu malam

dan aku memang tak bawak baju kurung pun

uwaaaaaa sayang tanya naper tak bawak

ialah aku ingat nak datang siang jadi confirm la aku tak dapat ikut sebab ada class

jadi tu yang aku tak bawak baju kurung langsung

jadi terpaksa pinjam baju kurung anak buah

emmmm nasib baik la ader yang muat



masa kami sampai

ader group lelaki dewasa tengah main tumplingan

korang pernah dengar tak muzik dari tumplingan nie

aku suka dengar

tumplingan nie hanya ader di majlis kenduri kahwen orang Jawa sahaja



umar pun sibuk jugak makan

padahal di rumah sudah jea makan

makanan yang terhidang tak sedap sangat la

aku makan tak banyak sangat





aku bersama dengan permata hati aku..umairah





umairah bersama dengan kak long

umairah cuma makan nasi dengan ayam goreng sahaja




skang nie pelamin kawen memang pesen jenis kerusi tinggi nie

aku suka tengok

simple tapi cantik

belakang tu di hias dengan kain songket jea




memula umairah nak duduk atas kerusi pelamin

cuma aku sahaja yang tak bagi duduk

ialah takut pengantin tak rasmikan lagi

tapi umairah yang rasmikan dulu

tak baik kan


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi