Tuesday 20 December 2011

Belanja Makan Oleh Boss

terkejut jugak sebab waktu pagi tadi Anna
ajak kami semua (Finance Dept) lunch bersama
Anna nak belanja makan sempena krismas akan datang
kami ok jea, siapa nak tolak makan free kan eheh
memula kami nak makan pizza di Aman Puri tapi restaurant tu tutup plak
jadi kami pergi ke Group Base di Sri Damansara

pencuci mulut order ABC - sedap jugak
kami kongsi-kongsi rasa jea

aku pilih lamb chop
tapi tu la portion lamb chop dia memang kecik
rasa macam tak cukup jea huhuhuhu

minah gedik bergambar eheh

menu aku dan kak viji sama jea
ialah masa pagi tadi time Anna tanya kami nak makan apa
memang aku teringin nak makan western food
tu yang dapat menu terus terjah bahagian western food
nasib ada

kak viji dengan chicken chopnya
sedap jugak kata kak viji

sabri aku tak ingat dia order apa
sebenarnya mamat nie nak makan nasi bila anna tanya pagi tadi
tapi memandangkan majoriti nak makan western food jadi ikut ajer la selera kami erk hehehehehe

nie la boss kami Ms.Anna
memang terliur la ku tiaw yang Anna order nie
bila anna suruh kami rasa
memang aku rasa skit la
perghhhhhh memang sedap tak ingat la
rasa macam menyesal jea order lamb chop nie huhuhuhuhuhu
nak rasa lagi malu plak
ialah orang bagi rasa betis dia nak paha plak
makan penampar plak nanti :p


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi