Friday, 27 January 2012

Makan Nak Sendiri

emmmm awak tu baru jea 1 tahun 2bulan
tapi perangai tu sangat la nakal skang nie
skang nie kalau bagi makan
confirm taknak di suap
nak makan sendiri
pastu kalau makan sendiri elok teratur - takper la jugak
nie kalau pakai baju - baju tu macam dah jadi kain buruk
jadi kena la tanggalkan hanya tingal pampers jea
tapi suka tengok sebab umar akan makan beriya-iya
sungguh-sungguh tu

pastu suka sangat la makan burung
tetiap malam nak mencari burung puyuh goreng
sebab umar suka dengan puyuh
emmmm anak ibu nie macam-macam perangai la


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. huhuh..
    klu aku
    mg togelkan jer
    sonot ape tgk ank mkn bersungguh2

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi