Monday, 6 January 2014

Set Vitamin Shaklee Anak Pintar dan Sihat

sejak umairah sudah bersekolah nie
memang keutamaan aku untuk buat bfast dan mencari vitamin untuk anak tersayang
siapa taknak kalau anak kita menjadi anak yang bijak belajar dan sihat cergas
setiap kali selepas solat itulah doa yang selalu aku panjatkan
semoga anak-anak menjadi anak yang solehah dan soleh dan bijak belajar
pelaburan untuk kehidupan anak-anak perlu diutamakan

--buatkan sandwish tuna untuk umairah dan umar--
buatkan susu sekali untuk anak-anak
umairah kalau minum susu dalam cawan skit jea minumnya
tapi kalau minum dari botol cepat jea habisnya
sabar jea lah dengan si kakak nie...

--setiap pagi memang sebijik aku berikan pada umairah untuk makan--
minyak ikan terbaik untuk perkembangan minda anak-anak
omega guard memang wajib aku berikan kepada anak-anak
sejak berikan omega guard pada umairah dan umar
dah lama tak kena demam dan selsema...
anak pun sihat cergas jea =)

Apa yang perlu diambil berat untuk memilih suplemen vitamin yang bagus untuk anak?
1- Suplemen hendaklah diperbuat dari bahan semulajadi yang sesuai dan selamat untuk anak.
2- Berikan suplemen vitamin bila anak perlukannya, kerana nutrien berlebihan boleh memberi kesan kepada kesihatan anak.
3- Suplemen tersebut mengandungi spektrum nutrisi yang penuh mengikut saranan RV mengikut umur.

1) Mealshakes
  1. Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  2. Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  3. Rendak lemak dan rendah glisemik
  4. Sumber protein dan kalsium
  5. Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  6. Sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak tetatpi... Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan, Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan Warga tua
  7. Setiap bancuhan Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap.
2) Omega Guard
  1. Minyak ikan yang paling tulen mengandungi 7 jenis asid Omega 3 termasukEPA, DHA, ALA
  2. Membantu tumbesaran, perkembangan dan fungsi otak
  3. Meningkatkan daya ingatan dan pembelajaran
  4. Meningkatkan sistem imunisasi
  5. Menapis segala virus dan bacteria daripada badan.
  6. Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.
3) Chewable Vita-C
  1. Menguatkan Fungsi Imunisasi. Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.
  2. Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
  3. Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat
  4. Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
  5. Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan

Berminat??
dapatkan dari ena 
cepat2 sms/whatssap : 0122449373
sid no : 912844
cod area sg.buloh
email : zahriff@gmail.com
fb : zarenaheeney



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. rajinnye buat roti.. petang2 macam ni tengok roti.. lapar...

    ReplyDelete
  2. sebelum tu nak komen, sandwich tu sedap.. :(

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi