Monday, 16 June 2014

Bila Bibir Pecah Balik dari Nursery

sedih hati nie bila balik dari kerja dan ambil anak dari nursery
tengok anak kesayangan jadi macam nie
sampai tengok umar tengah nangis

pastu teachernya cakap
umar dan kawannya gadug dan budak tu tolah umar ke bawah
bibir kena lantai
tu yang luka bibir umar

Allah...kesian anak ibu
luka skit macam nie pun aku rasa perut aku macam dah kena toreh
kesian anak ibu

--umar yang baru abis menangis--

kalau korang korang buat apa bila tengok anak korang macam nie
memang lah skit tapi tetap rasa kesal dalam hati kan...
siapa yang nak tengok anak ada luka-luka bila ditinggalkan di nursery

Ya Allah kau sentiasalah lindungilah anak-anakku yang Allah
sedih rasa hati seorang ibu :(


Berminat dengan sebarang vitamin Shaklee..nak dapatkan dari Ena
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi Ena di:
~Zarena Heeney~
♥ sms/whatsApp: 012.2449373
♥ Emel : zahriff@gmail.com ATAU zarena.guardian@gmail.com
♥ FB : Zarenaheeney
♥ Page: zarenaheeney vitamin shop sila klik LIKE utk info terkini



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. alahai umar.. pedih jugak tuh.. cepat sembuh ye..:)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi