Tuesday, 26 August 2014

Dapat Special dari Mr.Hubby

petang semalam tengah lepak tengok tv
mr.hubby balik dari kerja
terus berikan seplastik pd ena
bila buka tengok
wahhhhhh t-shirt tu
ingatkan beli untuk ena sorang jea
rupa-rupanya beli untuk one family

baju save gaza untuk one family
baju ena lengan panjang
cuma baju untuk anak-anak jea tak dapat beli warna sedondon
dah sold out
--one family--
save gaza

bila tengok apa yang berlaku di gaza
memang sedihkan
nak-nak tengok budak-budak kecik yang tak bersalah meninggal begitu ajer
moga Allah turunkan balasan kepada israel

malam tadi hantar set slimming kepada pelanggan di Ladang Baru sungai buloh
herbalx, lecithin, alfalfa ===> klik di sini
sebab semalam berpuasa
jadi kami berbuka di luar jea terus

berbuka dan dinner sekali di warung makan di bandar baru
warung nie memang tempat kesukaan kami
menu dia memang sedap..
orang kelantan dan orang tahi yang masak
bila makan memang terangkat lah

--menu pilihan kami--
sup campur
telur dada
ayam goreng kunyit
kangkung goreng belacan
kerabu sotong
sup kosong

hahahahah menu yang lain tak sempat nak snap
perut dah lapar sangat
makan jea apa yang sampai dulu hehehehee

--umairah dan umar pun tengah lapar--
tak layan pun ibu nak snap gambar =)

--umairah--
my sweetheart

--umar--
my sweetheart
gambar snap sekeping jea
pastu goyang laks
geram jea
tak kira nak upload jugak :p

--mr.hubby pun dah tak sempat nak pandang hp--
makan lebih penting ngeeeeee

--hahahahha ena jugak yang poyosss tengok hp bila nak snap--


Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah berikan
maksud rezeki memang luaskan
jangan sempitkan fikiran kita dengan rezeki duit jea
rezeki kita dapat bernafas lagi hari nie pun adalah rezeki kurniaan dr Allah
banyakkan bersyukur yea

Alhamdulillah
SubhanaAllah
Allahuakhbar

terasa lebih bahagia kini =)



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. wah semuanya sedondon...pray for gaza, pray for palestine...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi