Tuesday 30 October 2007

BeNtO BrEAKfAST For SaYaNg

pg td aku buatkan sayang bento..bento nie aku belajar dr JUE..thanks jue ajar ena wat benda..kiranya nie 1st time ena wat harap sayang akan suka..

mula2 png gak kepala nak buat mcm maner kan..sbb tak prepare apa nak buat kan..jd utk 1st time nie aku wat simple ajer la..

aku buat sandwish telor..siap wat face lg kat atas roti tu//kening aku guna carot (aku buat slice2)..hidung aku buat carot gak..mata aku guna buah grape..biji matanya aku guna biskut..mulut aku buat guna buah prun..tapi tak se kreatif jue la..dan aku bekal kan sekali air yakult..

nie la hasilnya tadaaaaaaaaaaaa


bento utk sayang



dlm aku bz kat daput buat bfast utk sayang (aku tak mandi lg & baju keja aku pun tak bergosok lg)..bila dah selesai tugas aku kat daput, aku tgk sayang tgh gosokkan baju keja aku..alahai sayang btl la kat sayang..sib baik sayang dah tlg gosokkan..thanks sayang luvvvvvvvvvvvvvvvvvvv u honey mmuahhhhhh



thanks sayang..i luv u sayang





kaki pisang : hidup berumahtangga harus lah saling bantu membantu..tiada gunanya berkahwen tapi masing2 pentingkan diri msg2 ngan haluan sendiri..yg berat sama di pikul, yg ringan sama di jinjing..itu lah berkat hidup berumahtangga..


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. eiii seronoknye, first bento for ur hubby =)
    takpe, ju dulu pon first time camtu gak tau.. blur jek nak wat ape.
    hmm kalau ena nak tau, ju suka gi jejalan kat malls tengok tempat kek. boley beli cutter, heart-shape, star-shape,
    nak senang.. beli jek nori. =) boley potong2 and get creative ! =)

    so ape ur hubby kata bout the bento ?

    ReplyDelete
  2. wooaaa.
    da pandai wat bento..
    ekekke :p

    ha ahh..
    mesti hubby ena gelak2 je eyh?
    kekeke :p

    ReplyDelete
  3. jue - tu la smlm ena dah gie kedai jual bhn2 utk buat kek..kat kedai nie mmg mcm2 benda yg di jual..ena mmg suka dtg sini..sbb ena pun suka wat kek n pastry..

    time lunch dia msg ena..
    "hii ada muka syg kat roti"
    "thanks sayang watkan nie"
    "cute sgt..luv u honey"

    mmg suka sgt la bila hubby ckp mcm tu..jd bersemangat plak nak wat lg :D


    nano - tak la pandai lg..kena slow2 nak wat benda tu..tgh blur lg nak wat apa..decoration pun tgh pikir..heheheh kelakar kan tapi enjoy la

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi