Monday 8 October 2007

BeRbUkA PuAsA : MeMbEr AppCo

ptg ari minggu yg lepas aku berbuka puasa ngan member opis aku time kerja kat APPCO dulu..nie semua member time aku susah ngan senang..mmg tragik kerja kat situ..mcm2 citer ngan bersulam air mata kalau aku story kay sini..jd aku mmg hargai setiap rakan sekerja aku kat sini..

ramai jgk yg dtg, last minute tak dpt dtg cuma rashid, kak mai ngan kak melati..rashid call bgtau yg wife dia tak sihat jd tak dpt join sekali..kak mai plak tak dpt join sbb kena teman kan adk dia..yg kak melati tak tau naper sbb dah confirm nak dtg tapi tak tau naper tak dtg..aku call tak angkat plak..

kami berbuka kat Chicken Hartz Buffet kat Sunway Pyramid..manusia punya lah ramai..beratur pun panjang gila..tapi nasib baik lah aku dah booking jd tak lah risau tak dpt seat..mmg sesak jgk dlm restaurant nie..

rasa mcm tak sesuai lah plak buat kat sini..ialah dah tak jumpa 3 thn tapi bila jumpa tempat plak tak sesuai utk berborak..mcm pasar borong..tak selesa
sorry lah kawan2 ku sbb salah tempat utk kita semua berkumpul..next year kita jumpa ina akan cari tempat yg btl2 privacy..

bila dah berkumpul nie msg2 pun dah banyak berubah..nie lah member2 aku time kami bersusah payah dlm Marketing dulu..sampai bila2 pun takkan lupa..mmg tragik isk isk isk


family kak fiza..suami dia org sabah..comel kan baby kak fiza




kak hasmah ngan idlan bersama bby diorg yg mmg cute sgt..montel btl


aku bersama ngan eka - satu kepala nie


eka with hubby


kak yan & fendi


kak farah with her baby boy


fadli & azahari


suhaimi & fadli


peace from fadli


eka junior - anak kak farah & hadi - comel kan


kak yan & eka junior


aku ngan eka junior


hadi, sayang, hubby k.fiza & fendi (nampak muka ajer)


nizam, idlan n baby , hadi


kak farah n baby boy - dah buka baju pun


adengan tak sengaja - baby boy kak fiza tarik tudung kak fiza


aku & kak yan (kak yan tgh pregnan nie)


nizam & fadli


fadli, azahari, farez & suhaimi


kami ngan azahari


kenangan terindah


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi