Tuesday 30 October 2007

LaWaK Di TgH HaRi

KATA-KATA DR SAMMY VELLU

Samy Vellu on the speed of Pos Laju's delivery system :-

"BESOK KIRIM, HARI INI SAMPAI" :-)

At a TV interview, when trying to say he was ashamed, he said:
`Kemaluan saya besar'

Samy said in a ceramah:
"Kita akan bina satu jambatan untuk orang-orang kampong disini."
One pakcik asked, "Datuk, sini takde sungai, buat apa bina jambatan?"
and Samy gloriously replied,
"Kalau takde sungai, kita bina sungai!"

Samy's favorite quote on national television:
"Toll naik sikit, manyak marah saya. You ingat semua ini toll saya punya bapa punya kah!"

During the water crisis:
"semua orang diminta jangan membuang aiyerr..!"

Regarding social problems:
"..orang2 muda sekarang banyak hisap dada.."

At a blood donation campaign in Sungei Siput:
"...marilah kita semua menderma dara.."

During the height of the Al-Arqam saga, he said in a press conference,
"Saya gembira bahawa didapati tiada pemuda MIC terlibat dalam kes Arqam.."

At an opening ceremony:
"Tuan tuan dan puan puan, saudara mara, sesudah semua orang makan kenyang, sekarang kita mempersilakan Datin Paduka Rafidah Aziz naik ke pentas untuk membuka kain"

Commenting about his modesty:
"sebenarnya, kemaluan saya sangat-sangat besar"

Pilihanraya

"Orang PAS selalu kafir sama orang,saya pun dia kafirkan."

Kebocoran bangunan Parlimen.

"Itu attap bocor sebab ada banyak sampah! Awak ingat saya kasi bawa naik itu sampahkah?"

PLUS Highway = Pungut Lebih Untuk Samy.

dari cakap tak serupa bikin

***- Kredit to Tranungkite.net




kaki pisang : renung2 kan la...selamat beramal :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi