Tuesday 23 October 2007

HappY BeRdAy TwiNs -iDaH

ahad lepas kami pergi umah idah sbb dia buat open house ngan berday twin dia..mmg comel lah twins idah nie..tapi lasak lah jugak tak blh ddk diam..mungkin ikut perangai idah sbb idah time sekolah dulu pun tak ddk diam gak eheh (opssss idah kalau ko baca jgn mareeee)

kiranya aku antara org yg last sampai lah..ialah aku dr tgh td berjalan ajer..ialah bila maa, aku & luni keluar mmg semua tempat nak singgah..nasib baik sayang yg drive jd aku tak lah penat sgt..banyak tempat lah yg kami tuju..tgh kami pergi kenduri kahwen umah abon, kakak dia kahwen..

pastu kami survey semua kedai perabot kat sg.buloh nie ngan survey kedai carpet..ialah lini kan nak kawen bulan dua thn depan jd kenalah dr sekarang nie buat persiapan..mmg letih tak ingatlah..kat kedai perabot hashim, lini ngan maa tgk set bilik tido tapi aku ngan sayang tgh cari kabinet dapur..puas mencari akhirnya dpt jgk kabinet yg diidamkan & ikut citarasa kami berdua..harga pun murah ajer RM150.00 ajer..ok lah tu..tak kecik ngan tak besar sgt..cukup lah utk kami berdua nie..

dah puas survey baru lah kami pergi umah idah..sebab tu lah kami antara org yg terlast..sampai umah idah kol 6 lebih..maa tak pernah sampai lg area umah idah nie..apa lah maa aku nie siap nak daun pisang kat umah idah nie..tapi daun pisang nie bukan idah yg punya. tapi tuan rumah yg punya..takder rezeki lah maa jd tgk ajer daun pisang tu eheh

maa siap buat deal lg ngan hubby idah..hubby idah wat welding jd maa nak hubby idah buatkan baru utk pintu kedai maa aku punya..ialah mcm dah nak roboh pintu kedai tu punya..

aku bg presentu kat anak idah teaddy bear (ala tak sempat nak snap preset tu) present tu pun beli last minute beli..mmg kelam kabut lah..kek yg aku janji nak buat utk twins idah pun tak sempat nak buat..sorry idah next time for sure aku akan buatkan kek utk anak ko..tungggggggggggguuuuuuuuuuuuuuu


lovely picture yg sempat aku snap..


family idah & abg lan bersama ngan kembar cute diorg


adreana farzeeha & adreana fareesya - aku pun tak cam maner akak n maner adk, muka sama ajer


si kembar bersama ngan cik ena


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. mmg c0mel pun pemilik bl0g ni..hehe..salam kenal. akak dah link kan ena kat bl0g. :) keep in t0uch ye

    ReplyDelete
  2. yeay yeay blh la kita chit chat selalu kak luna erk

    ReplyDelete
  3. salam kenal gak..memang comel orangnya ye...nakla tengok kabinet dapur yang rm150 tuh..akak beli ri tu 250 simple je....

    ReplyDelete
  4. puterisatu-blh ajer balik nnti ena amik gambar kabinet tu n showblog kat dlm blog ena nie

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi